• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

اهانت به قرآن از سر استیصال و هراس دشمن است

  • کد خبر : 12420
  • 08 بهمن 1401 - 9:39
اهانت به قرآن از سر استیصال و هراس دشمن است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: اهانت جنون‌آمیز به قرآن نشان می‌دهد دشمنان از اصل اسلام و قرآن هراس دارند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۱۲ بهمن سالگرد بازگشت امام(ره) به ایران اظهار داشت: امام(ره) بعد از ۱۳ سال غربت به کشور بازگشتند و حدود ۱۱ میلیون نفر در تهران به استقبال ایشان رفتند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه رشد روزافزون اسلام‌گرایی در دنیا مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: بزرگ‌ترین چالش و تهدید استکبار رشد روزافزون اسلام‌گرایی است، رهبر معظم انقلاب در پیام‌شان بشارت دادند که در آینده نزدیک جمعیت مسلمانان بر دیگر مذاهب غلبه خواهد کرد.

وی بیان کرد: استکبار و دشمنان حق تلاش کردند با به وجود آوردن مکتب‌های دست‌ساز، انسان و بشریت را از خدا و راه درست محروم کنند اما نتیجه همه این مکتب‌ها به پوچ‌گرایی ختم شده است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه امام(ره) اسلام را از گوشه حوزه‌ها بیرون آوردند و به صحنه اجتماع و کل دنیا معرفی کردند، گفت: اهانت جنون‌آمیز به قرآن نشان می‌دهد دشمنان از اصل اسلام و قرآن هراس دارند؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که با وجود توطئه استکبار، قرآن روز به روز پر فروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب سیاست پلید استکبار در توهین به قرآن و اعتقادات جامعه بشری است، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند نسبت به اسلام نفرت‌پراکنی کنند و دنیا را از قرآن متنفر کنند و قطعاً جواب نخواهند گرفت.

وی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران عنوان کرد: این اقدام یک حرکت‌ زشت بود اما نشان دهنده موفقیت سپاه است چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن به نهادهای موفق حمله می‌کند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اقدامات موفقیت‌آمیز سپاه گفت: مبارزه با حرکت‌های تجزیه‌طلبانه و دیگر گروه‌های تروریستی، تجربه دفاع مقدس، جاده‌سازی و پل‌سازی، مقابله با ترورها، آشوب‌ها و فتنه‌ها، حفاظت از شخصیت‌ها، حفاظت از پروازهای داخلی و خارجی، مقابله با کرونا، دفاع از حرم در مقابله با فتنه داعش و دفاع از مرزهای خاکی و آبی بخشی از خدمات سپاه است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.