• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

افتتاح درمانگاه هلال احمر در شهرستان دهاقان

  • کد خبر : 9901
  • 04 آبان 1401 - 8:47
افتتاح درمانگاه هلال احمر در شهرستان دهاقان
سیناخبر- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان، از برگزاری آیین افتتاحیه اولین درمانگاه شبانه روزی شهرستان دهاقان در هلال احمر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر محمد نوید متقی با اعلام این خبر گفت: با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، فرماندار شهرستان دهاقان، امام جمعه دهاقان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی درمانگاه روح الامین با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان افتتاح و راه اندازی شد.

مدیر درمانگاه شبانه روزی روح الامین در خصوص راه اندازی این مرکز درمانی تصریح کرد: با توجه به کمبود مراکز درمانی در شهرستان دهاقان و نیاز مبرم شهروندان به خدمات درمانی تصمیم به تاسیس و راه اندازی کلینیک درمانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰گرفته شد که با همراهی جمعیت هلال احمر این امر تحقق یافت.

احسان بیاتی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اخذ مجوزهای لازم در جهت ایجاد درمانگاه و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین مربوطه پس از دریافت موافقت اصولی درمانگاه عملیات بازسازی ساختمان هلال احمر از بهمن ماه ۱۴۰۰ تا مردادماه سال جاری به طول انجامید که پس از تکمیل و تجهیز آن در ۳۰ مهر ماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری و افتتاح رسید .

بیاتی خاطر نشان کرد: در این راستا بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد و در آینده ای نه چندان دور فازهای دیگر این مرکز درمانی شامل داروخانه و کلینیک تخصصی به بهره برداری می رسد .

گفتنی است، در این مرکز درمانی،  خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی و متخصص، بستری موقت زنان و مردان بصورت مجزا، تست فشارخون و قندخون، نوار قلب، پانسمان، تزریقات، بخیه و … انجام می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.