• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

اصلاح ساختار اقتصادی یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است

  • کد خبر : 6796
  • 18 تیر 1401 - 9:31
اصلاح ساختار اقتصادی یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: اصلاح ساختار معیوب اقتصاد کشور که از دولت‌های گذشته به زمین مانده بود، در دولت آیت‌الله رئیسی در حال انجام است و این کار یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور بود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دولت سیزدهم با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زد، اظهار داشت: اصلاح ساختار معیوب اقتصاد کشور که از دولت‌های گذشته به زمین مانده بود، در دولت آیت‌الله رئیسی در حال انجام است و این کار یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور بود.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات اقتصادی تمام دغدغه و تلاش خود را به کار بسته تا از این وضعیت خارج شویم، افزود: تا رسیدن به نتیجه مطلوب اقشار مختلف جامعه باید همراهی کنند، چرا که بدون همراهی مردم مشکلات برطرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در یکسال اخیر صادرات کشور بیش از ۹۶ درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: بنا بر گفته رئیس‌جمهور در هر ماه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهکاری‌های دولت قبل پرداخت می‌شود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: دشمنان برای تسلط بر جوامع اسلامی می‌خواهند زنان مسلمان را از حجاب اسلامی خارج کنند تا بی‌حجابی در بین مسلمانان رایج شود.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه خانواده‌ها، فرهنگی‌ها و حوزوی‌ها در برابر حجاب مسئول هستند، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی سال ۸۴ مصوباتی برای مسئله عفاف و حجاب تصویب کرد که در دو دولت قبل اجرا نشد، در جلسه اخیر هیأت دولت آیت‌الله رئیسی دستور داد که با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرائی قانون سال ۱۳۸۴ شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=6796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.