• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

از فعالان حوزه حمل و نقل شهرستان شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 11525
  • 27 آذر 1401 - 11:44
از فعالان حوزه حمل و نقل شهرستان شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- در جلسه شورای فرهنگ عمومی از فعالان این حرفه به نمایندگی از سایرین تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه نقش خانواده برای تربیت جوانان در کنار مراکز آموزشی بسیار حائز اهمیت است، گفت: ورود به مسائل تربیتی خانوادگی یک بحث بسیار تخصصی است چرا که باید تمام حد و مرزها تعیین و مشکلات و آسیب‌ها شناسایی و راه حل آن پیدا شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید نعمت الله صالح بیان کرد: امروزه که شاهد افزایش آمار طلاق و اعتیاد هستیم باید ریشه مشکلات را شناسایی و  برای حل آن برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صالح با اشاره به اینکه در هفته های گذشته دشمن تلاش کرد تا رانندگان را درگیر آشوب و فتنه کند، گفت: رانندگان ماشین‌های سنگین در تمامی مراحل چه در زمان جنگ و در زمان حال نقش مهمی داشته و دارند و یکی از جاهایی که دشمن همیشه می‌خواهد به آسیب بزند همین صنف است که همیشه با بیداری،  بصیرت و هوشیاری شان را نشان می دهند.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز با اشاره به اینکه بنیاد خانواده در یک دهه گذشته مورد تاخت و تاز دشمن قرار گرفته و به همین دلیل درگیر اغتشاشات اخیر شد، گفت: ما با یک نسل بسیار مظلوم که مورد هجوم دشمن بوسیله شبکه های اجتماعی قرار گرفته روبرو هستیم و برای رشد آنها باید برنامه ریزی و چاره اندیشی کرد و تنها راه برون رفت از آن، تحکیم بنیاد خانواده است.

سید امیرجعفری ضمن تبریک روز حمل و نقل و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه،گفت: رانندگان سنگربانان عرصه اقتصادی هستند و در تمامی طرح های راهبردی آینده نقش بسیار مهم تری خواهند داشت.

جعفری افزود: در روز های اخیر دشمنان قصی القلب سعی در ناامن کردن جاده ها و آسیب رساندن به این صنف زحمت کش را داشتند که خوشبختانه ۸ تن از این افراد اغتشاشگر در سطح استان دستگیر شدند و صنعت حمل و نقل ما تمام قد در تمام مراحل در کنار مردم شان بودند و درگیر فراخوان ها نشدند.

وی گفت: خوشبختانه ۲۰دستگاه اتوبوس نو خریداری شده و در طی هفته های آینده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.