• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی و صنعتی در دهاقان آغاز شد

  • کد خبر : 10620
  • 28 آبان 1401 - 9:20
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی و صنعتی در دهاقان آغاز شد
سیناخبر- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی و صنعتی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار امروز در شهرک‌های صنعتی دهاقان و پوده شروع شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر رسول سواری در مراسم بهره برداری از ۴ طرح عمرانی وصنعتی در شهرک صنعتی دهاقان، افزود: این طرح‌ها شامل بهره برداری از پروژه‌های شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی شهرک صنعتی دهاقان با ۳۰ میلیارد ریال هزینه و شبکه روشنایی شهرک صنعتی پوده با هزینه ۱۰ میلیارد ریال است.

سواری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه توزیع آب، خط انتقال آب و مخزن هزار متر مکعبی زمینی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت هشت ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: عملیات اجرایی ساختمان نگهبانی و محوطه سازی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت ۶ ماه تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با گرامیداشت ۲۵ آبان به عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی مولود انقلاب و در دهه ۶۰ تاسیس شده است و از دستاورد‌های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سواری با بیان اینکه ۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد واگذاری زمین به ۱۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان انجام شده و این واحد‌ها به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان دهاقان ایجاد شده است، افزود: تسهیلات خوبی برای کمک به واحد‌های صنعتی در کارگروه رونق تولید ارائه شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم هر گونه کمکی و همکاری را در راستای آبرسانی و برق‌رسانی برای فعالیت بهتر واحد‌های صنعتی به آن‌ها ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.