• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
‌وزیر کشور:

آزادراه شیراز ـ اصفهان تا ۳ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 15437
  • 23 اردیبهشت 1402 - 9:26
آزادراه شیراز ـ اصفهان تا ۳ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود
سیناخبر- وزیر کشور در سفر به شیراز از پروژه آزاد راه شیراز ـ اصفهان بازدید کرد و به تشریح آخرین وضعیت این پروژه پرداخت.

به گزارش روز شنبه سیناخبر ‌احمد وحیدی به همراه استاندار فارس و تعدادی از مدیران استانی از  پروژه آزاد‌راه شیراز ـ اصفهان بازدید کردند.

وحیدی در این بازدید اظهار داشت: این آزاد‌راه به طول ۲۴۰ کیلومتر است که ۲۲۴ کیلومتر در شش قطعه و ۱۳ کیلومتر در قطعه هفت اجرا می‌شود. این آزاد‌راه ۱۳۰ کیلومتر فاصله میان دو شهر شیراز و اصفهان را کوتاه می‌کند و دو ساعت صرفه جویی زمانی دارد.

وی همچنین اجرای پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان را پروژه‌ای مهم و بزرگ بر شمرد و افزود: ارزش این پروژه با قیمت روز ۲۵ هزار میلیارد تومان ‌است.

وزیر کشور با بیان اینکه پنجاه درصد از عملیات این پروژه در دولت سیزدهم اجرا شده است، افزود: براساس گزارشات اعلامی از وضعیت این پروژه انتظار می‌رود طی سه ماه آینده بتوان آن را افتتاح کرد.

وحیدی همچنین در حاشیه این بازدید به کمک ها و اعتبارات پرداختی از سوی  دولت به اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در اجرای این پروژه وزارت دفاع بوده که نقش بسیار مهمی داشته است. از سوی دیگر دولت از ابتدا در منابع مورد نیاز وزارت راه که بر عهده داشته، کمک بسیاری کرد و منابع مالی مورد درخواست وزارت دفاع هم تأمین شده است.

وی اضافه کرد: دولت منابع مالی باقی مانده برای اجرای این پروژه را پیش بینی کرده است که علاوه بر دو بخش دولتی دیگر همچون وزارت راه و وزارت دفاع، تأمین منابع مالی در این حوزه را داشته اند.

وضعیت دستیابی استان فارس به اهداف دولت و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان، از دیگر موضوعات مورد اشاره وزیر کشور بود و وی در این خصوص بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در استان با مدیریت ارشد استان انجام شده است و در حوزه های مختلف شاهد پروژه های ارزشمند و بزرگی هستیم که در حال اجراست و این روند برای ما رضایت بخش است. این در حالیست که با همت و همدلی که امروز در این استان وجود دارد اهداف مدنظر محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. عمرا افتتاح بشه جاده شهرضا اصفهان که قرار سه بانده بشه چندساله نتونستن اون قسمتهایی هم که اجرا شده اسفالتش نابوده شده واقعا متاسفم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.