• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
11

دستاوردهای دانش بنیان شیمی دان های شهرضا با قابلیت تولید ۶ محصول فناور و دانش بنیان

  • کد خبر : 28844
  • 29 اردیبهشت 1403 - 9:53
دستاوردهای دانش بنیان شیمی دان های شهرضا با قابلیت تولید ۶ محصول فناور و دانش بنیان
سیناخبر- دانشگاه آزاد شهرضا با ۱۷ هسته فناور، چهار شرکت دانش‌بنیان و فناور فعال توانایی رفع نیاز صنایع به انواع آزمایش‌های شیمی را دارد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر رئیس دانشگاه آزاد شهرضا گفت : ۶ محصول دارای مجوز در حوزه شیمی در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد شهرضا تولید می شود.

مهران مجلسی، اهم فعالیت‌های مرکز رشد واحد شهرضا را در سال ۱۴۰۲ شامل تشکیل ۱۷ هسته فناور، برگزاری هفت وبینار علمی، برگزاری سه تدکس، یک استارت‌آپ ویکند، دو چالش فناوری، دو رویداد ایده‌آرا، شرکت در سه نمایشگاه استانی و کشوری و کسب بیش از ۲۸ میلیارد ریال درآمد در مرکز رشد دانست.

وی  افزود: با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی موجود در این دانشگاه همه آزمایش‌های شیمی مورد نیاز صنایع، ارگان‌ها و ادارات انجام می‌شود.

مجلسی، در خصوص فعالیت های پژوهشی درحوزه مهارت و کارآفرینی گفت: یک شرکت فعال در حوزه شیمی با  تولید محصولی با قابلیت شست‌وشوی خطوط صنایع لبنی (CIP) در مرکز رشد این دانشگاه فعالیت دارد و قیمت رقابتی و مناسب همراه با عملکرد بسیار خوب از مزیت ویژه محصول این شرکت است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدشهرضا، محصول SHAF-۲۰۱۷ (آنتی استیک) دیگر محصول مرکز رشد این واحد دانشگاهی با عنوان ضد چسبندگی (antistick) مانع چسبیدن پنیر به ظرف می‌شود و به‌ویژه برای پنیر UF و ویلس (wheyless) بسیار کارآمد و محصول SHAF-۱۰۶ & SHAF ۱۰۲ مخصوص شست‌وشوی خطوط صنایع لبنی (CIP) بوده و قیمت کاملاً رقابتی و مناسب همراه با عملکرد بسیار خوب از مزیت ویژه این محصول است.

مهران مجلسی افزود: شرکتی دیگر روغن سویای اپوکسی شده (استابلایزر مایع بر پایه استر‌های سنتزی و روغن‌های دارای پایه گیاھی قابل استفاده در مصنوعات PVC نرم) تولید می‌کند و تولید چسب اصلاح شده مخصوص صنایع کاغذسازی از دیگر محصولات مرکز رشد واحد شهرضاست.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.