• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10

۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرضا افزوده می شود

  • کد خبر : 12289
  • 01 بهمن 1401 - 12:28
۱۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرضا افزوده می شود
سیناخبر- شهردار شهرضا گفت: 12 دستگاه اتوبوس جدید هر یک با هزینه 52 میلیارد ریال که سهم شهرداری 12 میلیارد ریال بوده است، خریداری شده و به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبرحبیب قاسمی در میز خدمت نمازجمعه این هفته شهرضا با اشاره به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع زیرسازی معابر شهری شهرضا گفت: آسفالت بیش از هزار و ۴۰۰ کوچه شهرنوسازی شده و تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرضا چهار برابر افزایش یافته است.

قاسمی افزود: زیرگذر جرم افشار با هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و بیش از ۳ هزار پل در بلوار آیت الله غفاری برای دفع آبهای سطحی از معابر ساخته شده است.

وی بیان داشت: ۱۵۷ میز خدمت در مساجد شهرضا تشکیل و مشکلات و مسایل شهروندان شناسایی شد.

شهردار شهرضا موزاییک فرش پیاده روها، ساخت ایستگاه سوم آتش نشانی، تکمیل فرهنگسرای اسلام آباد، ساخت ساختمان ناحیه ۲ شهرداری و ساختمان سازمان حمل و نقل شهری را از اقدامات معاونت عمرانی شهرداری برشمرد.

قاسمی اظهار داشت: با ساخت تصفیه خانه پساب با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آب لازم برای آبیاری فضای سبز شهری با ظرفیت ۴۰ لیتر بر ثانیه تامین شد.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار مغایرت در طرح تفصیلی ابلاغ شده گفت: با پیگیری های انجام شده هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی خارج از محدوده با حاشیه سازی به محدوده شهری ملحق می شود تا مشکلات ساکنان این مناطق برطرف شود.

شهردار شهرضا افزود: در راستای تعادل بخشی و توزیع عادلانه امکانات شهری در محله های کم برخوردار تمام کوچه های محله های جرم افشار و خمینی آباد آسفالت شد.

قاسمی گفت: امسال ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان سهم نیم درصد کتابخانه ها به حساب اداره کتابخانه های عمومی شهرستان واریز شده است.

وی با اشاره به راه اندازی ۴ فرهنگسرا در شهرضا گفت: بیش از ۲۵۰ جلسه آموزش خانواده و جلسات آموزش سواد رسانه و فضای مجازی توسط شهرداری در دوره کرونا برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.