• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
27

مسجد امام علی(ع) دانشگاه دولتی شهرضا افتتاح شد

  • کد خبر : 4809
  • 05 اردیبهشت 1401 - 10:17
مسجد امام علی(ع) دانشگاه دولتی شهرضا افتتاح شد
سیناخبر- مسجد امام علی(ع) دانشگاه دولتی شهرضا با حضور امام جمعه شهرضا افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر همزمان با آغاز حضوری شدن کلاسهای دانشجویان، مسجد امام علی(ع) در دانشگاه دولتی شهرضا با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالح امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی باقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرضا افتتاح شد.

امام جمعه شهرضا در این مراسم از زحمات و تلاشهای ریاست، معاونین و مجموعه مرکز آموزش عالی شهرضا در ساخت این مسجد با شکوه قدردانی کرد و این کار خیر را بعنوان باقیات و صالحات دست اندرکارن برشمرد.

حجت الاسلام صالح خطاب به دانشجویان گفت: قدر لحظات جوانی خود را بدانید و هرکسی در این دوران دانشجویی در راه علم و دانش و مهارت افزایی تلاش کند در آینده حرف اول را در زمینه اشتغال خود میزند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و تعیین شعار سال ۱۴۰۰ توسط ایشان افزود: اقتصاد دانش بنیان از دانشگاه شروع می شود و دانشجویان باید این فرصت مهم را غنیمت شمرده و در تحقق منویات رهبری گام بردارند که آینده ایران اسلامی در گرو تلاش شما دانشجویان و اساتید گرانقدر است.

مجموعه فرهنگی امام علی (ع) با بهره برداری مسجد و مجموعه فرهنگی دانشجویی با زیربنای ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه از فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شروع و فروردین ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید که شامل مسجد، کتابخانه و سالن مطالعه برادران و خواهران می باشد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.