• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
3

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 29118
  • 16 خرداد 1403 - 9:34
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرضا برگزار شد
سیناخبر- مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در امامزاده شاهرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی،گفت: تشییع باشکوه رییس جمهور شهید در شهرهای تبریز، قم، تهران و مشهد نشان دهنده جایگاه مردمی وی و  تکریم مردم از ایشان بود.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با اشاره به جریان اعتراضات دانشجویی در سراسر جهان بر علیه رژیم صهیونیستی افزود: سیلی محکمی که اسراییل در طوفان الاقصی خورد در طول تاریخ تاسیس این رژیم بی نظیر بود و به کار نیامدن گنبد آهنین در عملیات وعده صادق نیز پوشالی بودن قدرت اسراییل را نشان داد تا کشورهایی که قصد عادی سازی روابط خود با این رژیم را داشتند، در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

آیت الله مهدوی با اشاره به این که امام راحل(ره) از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی یاد کردند، بیان داشت: دست اسراییل به خون بیش از ۴۰ هزار نفر که بیشترشان کودک و زن هستند، آلوده شده و این جنایات جهان را بیدار کرده است به طوری که اکنون نه تنها جهان اسلام، بلکه غیرمسلمانان اروپا و آمریکا هم دائما در حال اعتراض و برگزاری تجمعات اعتراضی هستند.

وی گفت: بازگشایی سفارت فلسطین و به رسمیت شناختن این کشور در بسیاری از کشورها، نشان دهنده شیب تند بیداری جهانی است و انشاالله این شیب تند به ظهور امام زمان(عج)  وصل شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.