• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

مراسم گرامیداشت رئیس جمهورشهید و همراهان در دانشگاه آزاداسلامی شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 29076
  • 07 خرداد 1403 - 12:53
مراسم گرامیداشت رئیس جمهورشهید و همراهان در دانشگاه آزاداسلامی شهرضا برگزار شد
سیناخبر- مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد.

 به گزارش روز دوشنبه سیناخبر این مراسم که با حضوردانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، مسئولین و مردم شهرستان برگزارشد با مدیحه سرایی و اجرای برنامه توسط خادمیاران آستان قدس رضوی، رنگ و بویی معنوی به خود گرفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان ویژگیهای این شهید عزیز وی را رئیس جمهوری منتخب مردم و به معنای واقعی خادم مردم دانسته و حضوردائمی ایشان در بین مردم برای درک مشکلات  و پیگیری خواسته ایشان تا حصول نتیجه را از مهمترین خصایص وی برشمرد.

   حجت الاسلام حسن عارضی ازمسئولین درخواست کرد که با اعتقاد راسخ  در راه این شهید گام برداشته و اخلاص و تقوای ایشان را سرلوحه خود در هر پست و مقامی قرار دهند، هرچند در این راه مورد هجمه دشمنان قرار گیرند.

وی با اشاره به برخی شایعات در مورد ایشان و نسبت های ناروایی که به ایشان داده می شد آن را دلیل مظلومیت وی و البته گام درست ایشان در مقابله با مظاهر فساد دانست.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز با بیان ویژگی های کاری شهید جمهور، ایشان را مردی پرکار، خستگی ناپذیر، پیگیر، ثابت قدم، مردمی، عاشق خدمت، دلسوز و فساد ستیز دانسته که البته این گوشه ای از خصایص ایشان است که درهمین عملکرد کوتاه مدت قابل مشاهده است.

سید امیر جعفری ویژگی بارز شهید امیرعبداللهیان را نیز دیپلماسی قوی و موثر ایشان در حل و فصل مناقشات منطقه دانسته و ابتکار ایشان در استفاده توامان از دیپلماسی و میدان در تثبیت قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای ایران را از نقاط پررنگ پرونده کاری وی و بسیار مفید و موثر خواند.

این مراسم با حضور بر مزار شهدای گمنام در دانشگاه و تجدید بیعت با شهدا و اقامه نماز جماعت پایان یافت.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.