• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 30823
  • 11 مهر 1403 - 10:30
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا برگزار شد
سیناخبر- مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه اصفهان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از روسای ادارات شهرستان شهرضا در همایشگاه شهید شهریاری مرکز آموزش عالی شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز چهار شنبه سیناخبر رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا در این مراسم از زحمات دکتر عبدی رئیس سابق مرکز تقدیر و تشکر کرد و گفت: انشالله مشکلات و مسائل مرکز به همت مسئولین شهرستان، مساعدت و پشتیبانی اعضای هیات رئیسه دانشگاه اصفهان و با همراهی همکاران در مرکز شهرضا حل شود.

دکتر حامد باقری با اشاره به انگیزه و پتانسیل بالای همکاران در مرکز آموزش عالی شهرضا گفت: امیدواریم پیشرفت خوبی را در زمینه های مختلف در این دوره شاهد باشیم.

باقری تصریح کرد: آماده برطرف کردن نیازمندی های شهرستان در امور شهری هستیم. در جلسه ای با شهردار شهرضا زمینه ها و تخصص های اعضای هیات علمی مرکز معرفی شد و این قابلیت در اعضای هیات علمی مرکز، جهت حل مشکلات شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه های خود در طول مدیریت مرکز آموزش عالی شهرضا گفت: این برنامه ها بر اساس سیاست های کلی برنامه های پنج ساله هفتم توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی بوده و معیاری است که دانشگاه می بایست در سال ۱۴۰۷ به آن برسد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا برنامه های خود را افزایش مهارت های عملی دانشجویان و برگزاری دوره های مهارت افزایی در مرکز TMC، افزایش تعامل و همکاری با شهرک های صنعتی منطقه، افزایش هسته های پژوهشی فعال جهت برطرف کردن مشکلات شهرستان، و احداث ناحیه فناوری و نوآوری برشمرد.

باقری در پایان یکی از نقاط قوت این مرکز را اعضای هیات علمی و یاوران علمی برشمرد و گفت: اساتید این مرکز جوان و فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر کشور هستند که از ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه های آموزشی و پژوهشی برخوردارند.

در این مراسم از زحمات دکتر محمدرضا عبدی رئیس سابق این مرکز آموزش عالی تقدیر شد و دکتر حامد باقری به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش عالی شهرضا و دکتر محمد حسن امیریون به عنوان معاون آموزشی پژوهشی این مرکز معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=30823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.