• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14

مدیران برای جذب اعتبارات سفر استانی دولت به اصفهان تلاش کنند

  • کد خبر : 6272
  • 04 تیر 1401 - 8:48
مدیران برای جذب اعتبارات سفر استانی دولت به اصفهان تلاش کنند
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: در سفر هیأت دولت به استان اصفهان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا ۴۷۸ میلیارد تومان بودجه به این شهر برای پروژه‌های مختلف اختصاص یافت و مدیران باید برای جذب و استفاده بهینه از این بودجه تلاش کنند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه قوه قضائیه در نظام اسلامی قوه‌ای مستقل و اساسی است، اظهار داشت: قوه قضائیه بر این اساس تشکیل شده که حق را به حق‌دار برساند و حق کسی ضایع نشود که این موضوع مسئولیت بسیار بزرگی است.

حجت‌الاسلام صالح با اشاره به کمبود نیروی انسانی و امکانات در قوه قضائیه افزود: در قضاوت قضات نباید حب، بغض، ملاحظات فردی و شخصی وارد شود بلکه باید بر اساس قانون، شرع و شواهد قضاوت کنند، کرسی قضاوت باید باقیات‌الصالحات باشد.

وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با بزرگداشت شهدای عشایر گفت: از سخنان رهبر معظم انقلاب این طور استنباط می‌شود که امروز زمانی است که همه باید امیدوار باشند و هر زبان و قلمی که خواسته یا ناخواسته مردم را ناامید کند در اختیار دشمن است، امروز نظام جمهوری اسلامی با قدرت به اهداف خود نزدیک می‌شود اما مشکلاتی هم بر سر راه دارد و دشمن سنگ‌اندازی می‌کند ولی نمی‌تواند سبب ناامیدی شود.

 امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه دولت باید با اصلاح ساختار اقتصاد یک نظارت جدی و اساسی بر قیمت‌ها داشته باشد تا افراد نتوانند ساعت به ساعت قیمت‌ها را افزایش دهند، بیان کرد: ضعف نظارت بر بازار در دولت وجود دارد و باید برطرف شود.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه دولت ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کند، اضافه کرد: دولت سیزدهم خزانه را با یک عدد بزرگ از بدهی تحویل گرفت، در این راستا نیاز است که دولت به نقطه ضعف‌ها توجه کند تا آثار مثبت دولت فراموش نشود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی یکی از نکات مثبت دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: مسئولان استان از بهمن ماه سال قبل مشغول برنامه‌ریزی بودند، در سفر هیأت دولت به استان اصفهان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا ۴۷۸ میلیارد تومان بودجه به این شهر برای پروژه‌های مختلف اختصاص یافت و نیاز است مدیران برای جذب و استفاده بهینه از این بودجه تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=6272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.