• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5

شهرضا، هفت ماه است امام جمعه ندارد

  • کد خبر : 30205
  • 10 شهریور 1403 - 11:55
شهرضا، هفت ماه است امام جمعه ندارد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: هفت ماه است که شهرضا امام جمعه ندارد، یک نفر از افراد ردیف اول شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه در شهرضا حضور پیدا کند تا بررسی شود مشکل امام‌جمعه و مصلای تعطیل مانده این شهر چیست.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرضا اظهار کرد: امروز موکب‌ها فقط مربوط به اربعین نیست و در غیر اربعین هم برپایی موکب‌ها را می‌بینیم، در خود عراق در تمام شب‌های جمعه اطراف حرم امام حسین(ع) برای خدمت به زائران موکب زده می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین افزود: استقبال مردم عراق از زائران یک استقبال توصیف ناشدنی است.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: رهبر انقلاب فرمودند اینکه در کشور ما ایام شهادت رئیس‌جمهور را هفته دولت می‌گویند رمز بزرگی است، از سال‌های انقلاب گذشته و دوباره رئیس‌جمهور شهید در عرصه خدمت داریم.

امام‌جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه خدمات دولت فراوان است، عنوان کرد: بالای ۵۳ پروژه در شهرضا با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهرضا یک طرح عظیم است، ادامه داد: در سه‌ساله دولت شهید رئیسی سرعت کار بالابود و اگر با همان سرعت در دولت جدید کار پیش رود تا یکسال آینده مشکل آب شرب شهرستان شهرضا از نظر کمیت و کیفیت حل می‌شود.

وی در خصوص پاسخ ایران به ترور شهید هنیه گفت: مجازات سخت به قوت جای خود باقی است، صهیونیست‌ها این روزها سخت‌ترین ایام را پشت سر می‌گذارند، مهاجرت معکوس آغاز شده. در این قضیه دنبال تأثیرگذاری حداکثری هستیم.

امام‌جمعه موقت شهرضا با انتقاد از معرفی‌نشدن امام‌جمعه جدید در شهرضا تصریح کرد: باید بررسی شود جریان امامت جمعه در شهرضا چیست؟ چرا مساله امامت در این شهر حل نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از عدم تکمیل مصلای نمازجمعه در شهرضا تصریح کرد: ۷ ماه است که شهرضا امام‌جمعه ندارد، امام‌جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است و این قرارگاه الان بدون فرمانده است

وی با تأکید بر اینکه شهرضا نیاز به یک امام‌جمعه قوی، قدرتمند و مدیر دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ها در کنار مطالبه امام‌جمعه باید از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مطالبه کنند که یک نفر از افراد ردیف اول شورای سیاست‌گذاری نمازجمعه در شهرضا حضور پیدا کند تا بررسی شود مشکل امام‌جمعه و مصلای تعطیل مانده شهرضا چیست؟

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=30205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.