• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

شخصیت شناسی بر اساس نحوه نگه داشتن گوشی در دست

  • کد خبر : 5194
  • 27 اردیبهشت 1401 - 9:45
شخصیت شناسی بر اساس نحوه نگه داشتن گوشی در دست
سیناخبر- به گفته کارشناسان، در دست گرفتن گوشی، همین کار به ظاهر ساده می‌تواند از چیز‌های بزرگ تری پرده بردارد.

هر کاری که انجام می‌دهید بازتابی است از آن کسی که هستید. از نحوه‌ی تعامل تان با دیگران گرفته تا رنگ مورد علاقه تان، همه‌ی تصمیمات تان بخشی از وجودتان را آشکار می‌سازند.

حتی نحوه‌ نگه داشتن تلفن همراه هم می‌تواند بگوید که شما واقعاً که هستید.

شاید فکر کنید طوری که تلفن همراه مان را در دست می‌گیریم، چیزی جز یک ترجیح شخصی نیست، اما به گفته‌ی کارشناسان همین کار به ظاهر ساده می‌تواند از چیز‌های بزرگ تری پرده بردارد.

اول به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها طوری است که شما تلفن همراه تان را در دست می‌گیرید. با خودتان صادق باشید و همانی را انتخاب کنید که بیشترین نزدیکی را به شما دارد.

حالت شماره ۱

رایج‌ترین حالت، تصویر شماره ۱ است. در این حالت، تلفن همراه را با یک دست نگه می‌داریم و از انگشت شست همان دست هم برای کار با آن استفاده می‌کنیم.

اگر تلفن همراه تان را به این شکل در دست می‌گیرید، شما فرد شاد و بی دغدغه‌ای هستید و از اعتماد به نفس برخوردارید. هر چه تقدیر برایتان رقم بزند را می‌پذیرید و هرگز گله و شکایتی از آن نمی‌کنید.

اطمینانی که به توانمندی تان دارید باعث پیشرفت تان می‌شود و هر فرصت جدیدی که سر راه تان قرار می‌گیرید را می‌قاپید. اهل ریسک هم می‌توانید باشید و خودتان را به بیرون حاشیه امن تان سوق می‌دهید.

حالت شماره ۲

اگر با تصویر دوم احساس نزدیکی می‌کنید، یعنی با یک دست تلفن همراه را نگه می‌دارید، اما با انگشت شست دست دیگرتان با آن کار می‌کنید، شما فردی عملگرا، شهودی و فکور هستید.

این حالت به این معنی است که شما محتاط بودن را به ریسک کردن و از دست دادن یک مبلغ زیاد ترجیح می‌دهید. شما فردی همدل، دلواپس و همینطور بسیار توانمند در رمزگشایی از شخصیت دیگران هستید.

حالت شماره ۳

اگر تلفن همراه تان را با هر دو دست تان نگه می‌دارید، این توانایی را دارید که خیلی زود برای هر مشکلی راه حلی پیدا کنید.

شما می‌توانید خودتان را با هر شرایطی تطابق دهید.

علاوه بر این، شما پرانرژی‌ترین فرد هر مهمانی و جشنی هستید.

با این حال، داشتن چنین ویژگی‌هایی به این معنی است که شما باید تلاش خیلی زیادی برای دادن شور و حرارت به زندگی عاشقانه‌ی خود کنید.

حالت شماره ۴

اگر با یک دست تلفن همراه تان را نگه می‌دارید و از انگشت اشاره‌ی دست دیگرتان برای کار با آن استفاده می‌کنید، معنی اش آن است که با تخیل قوی و ایده‌های ناب تان دیگران را شیفته‌ی خود می‌کنید.

به هر شغلی که وارد شوید، می‌توانید به موفقیت زیادی دست یابید. با آنکه فرد برونگرایی هستید، اما برای کسب دوباره‌ی انرژی، ترجیح می‌دهید با خودتان خلوت کنید.

شما در روابطه عاشقانه با همسرتان خجالتی هستید، اما این بدان معنی نیست که شما علاقه‌ای به برقراری ارتباط ندارید.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.