• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا معرفی شد

  • کد خبر : 7608
  • 12 مرداد 1401 - 9:07
رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا معرفی شد
سیناخبر- با حضور رئیس دانشگاه اصفهان رئیس پیشین مرکز آموزش عالی شهرضا، صادق مطهر تکریم و رئیس جدید این مرکز، محمدرضا عبدی معرفی شد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر دکتر حسین هرسیج در جلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش عالی شهرستان شهرضا که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی گفت:  زندگی بر اساس شیوه علوی و حسینی الگوی زندگی در جامعه اسلامی ماست و هر زمان  که بر اساس سبک علوی و حسینی عمل کرده ایم موفق بوده ایم، اما در هرجا که از این روش ها فاصله گرفتیم شکست خوردیم.

هرسیج افزود: اگر به شیوه حسینی و علوی زندگی کنیم جهت استفاده از قدرت، ثروت، فرهنگ و علممان مشخص می شود و متناسب با آن نحوه زندگی با ذلت یا مرگ با عزت را تشخیص می دهیم.

وی بیان داشت: اگر وحدت،همدلی و همراهی در یک سازمان وجود داشته باشد پیشرفت هم حاصل می شود. این عناصر می تواند آموزش عالی را تا چند سال دیگر به پای دانشگاه اصفهان برساند.اما اگر بعضی از اصحاب قدرت، ثروت و فرهنگ راه دیگری را در پیش بگیرند و متحد نباشند انتظار پیشرفت نمی توان داشت چون این یک قانون الهی است.

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برای داشتن یک سازمان فعال و پویا در هر مجموعه ای مدیران تلاش کنند برای عملکرد بهتر از نظرات و تجارب سایر افراد و مدیران پیشین مجموعه استفاده کنند، که با توجه به توان آموزش عالی شهرستان شهرضا و شاخص هایی که در بخش پژوهشی و فرهنگی داریم با این روش شاهد رشد این مجموعه خواهیم بود.

هرسیج افزود: بررسی و نیاز سنجی شود که چه مسائل و موضوعاتی نیاز شهرستان و شهرهای اطراف است و متناسب با آن به رشته های این مرکزافزوده و زمینه ای فراهم شود که علاوه بر دانشگاه، در حوزه اشتغال و حتی ایجاد مشاغل جدید از علم دانشجویان بتوان استفاده کرد.

وی بیان داشت: در هر جامعه ای دانشگاهیان باید بتوانند با مسائل بیرونی ارتباط  و برای مواجه با آن برنامه ریزی داشته باشند تا علاوه بر تغذیه علمی، تغذیه فکری و فرهنگی را هم تامین کنند.

در این مراسم رئیس پیشین مرکز آموزش عالی شهرضا، صادق مطهر تکریم و رئیس جدید این مرکز، محمدرضا عبدی معارفه شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.