• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
7
با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان شهرضا

 دفتر مردمی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان افتتاح شد

  • کد خبر : 29780
  • 05 مرداد 1403 - 15:23
 دفتر مردمی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان افتتاح شد
سیناخبر- شامگاه پنجشنبه 4 مرداد، دفتر مردمی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در شهرضا افتتاح شد.

 به گزارش روز جمعه سیناخبر در این مراسم که با نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا همراه بود، نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با اشاره به فعالیت‌های دو ماه گذشته، گفت : برنامه امروز با هدف تجدید میثاق با نظام و آرمان‌های امام و رهبری و آغاز رسمی خدمت‌رسانی به مردم برگزار شد.

حبیب قاسمی ضمن تشکر از مدیریت راه و شهرسازی و فرمانداری شهرستان شهرضا در خصوص اختصاص مکانی جهت دفتر نماینده، افزود: دفتر مردمی شهرستان دهاقان هم به‌زودی در شهر دهاقان راه‌اندازی خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: مسئولیت دفتر شهرضا به‌صورت شورایی و مشورتی با مسئولیت نیروهای بومی و محلی انتخاب‌شده که به‌صورت تخصصی در روزهای مشخص فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت : بنده با توجه به اقتضای کار نمایندگی در خانه ملت، معمولاً در طول هفته در مجلس شورای اسلامی حضور دارم که دفتر بنده در شهرضا پاسخگوی مراجعین محترم است.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان با اشاره به ۲۷۰۰مکاتبه مردمی طی دو ماه گذشته با دفتر نماینده تصریح کرد: در این خصوص دفتر نماینده  300 مکاتبه با وزرا، ادارات کل و ادارات شهرستان انجام و ۹۸ بازدید میدانی نیز عملیاتی شده‌ است.

قاسمی گفت: در روزهای تعطیل نیز دیدارهای مردمی طبق برنامه ریزی قبلی انجام می‌شود.

 نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان، دیدار و نظرخواهی از فرهنگیان، صنعتگران، کشاورزان، هنرمندان، بازاریان و اقشار مختلف مردم را از ظرفیت‌های مهم شهرستان شهرضا برشمرد و افزود: حضور حماسی مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برگ زرین دیگری به افتخارات این دو شهرستان افزود.

قاسمی با اشاره به دیدار با وزرا، مدیران کل و مدیران ادارات شهرستان شهرضا افزود: این دیدارها می‌تواند در راستای حل مشکلات مردمی بسیار تأثیرگذار باشد .

وی حل مشکلات مردمی در ادارات شهرستان شهرضا را از ضروریات شرایط کنونی شهرستان دانست و افزود : بهره‌برداری از میدان بسیج و تقاطع غیرهمسطح با توجه به قرار گرفتن در محور ترانزیتی کشور ضروری است .

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان گفت: امیدواریم با توجه به جلسه دوشنبه آینده با رئیس شرکت توسعه زیرساخت‌های کشور، بتوانیم در خصوص حل مشکل میدان بسیج به نتایج مطلوبی برسیم.

قاسمی گفت : تا امروز ۱۰۴ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و طبق برآورد انجام‌شده ۳۵۷ دیگر نیاز است تا پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

وی حل مشکل آب شهرستان های شهرضا و دهاقان را از ضروریات دانست و تصریح کرد: با توجه به مصوبات سفر شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به استان و نظر مساعد استاندار محترم پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد آینده، آب شرب مطلوب به شهرستان‌های شهرضا و دهاقان برسد.

همچنین در این مراسم فرماندار شهرستان شهرضا با اشاره به توصیه های توسعه ای رهبر معظم انقلاب گفت : ایجاد وحدت و کمک به دولت می‌تواند موفقیت نظام را به‌همراه داشته باشد.

سید امیر جعفری افزود: امیدواریم مشکلات به‌سرعت حل‌ و فصل و کام مردم شیرین شود.

جعفری ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان گفت: آقای قاسمی پیش‌از این در کسوت شهردار شهرضا خدمات شایسته و مطلوبی را در این شهر داشته و همه ما با روحیات مردمی و جهادی این بزرگوار آشنا هستیم.

وی گفت : دولت و ادارات شهرستان شهرضا نیز با نهایت تلاش و همدلی و هم‌افزایی با نماینده مردم جهت حل مشکلات مردم گام برمی‌دارند.

جعفری در پایان گفت: دولت آیت ا… رئیسی، دولت کارهای بزرگ بود و این مسیر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حبیب قاسمی نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان عضو کمیسیون عمران مجلس بوده و اخیرا با ۲۲ رأی از ۲۳ رأی نیز به‌عنوان نماینده کمیسیون عمران در کمیسیون اصل نود مجلس انتخاب‌شده است.

دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در شهرضا همه‌روزه در ساعات اداری به آدرس شهرضا، خیابان حکیم صهبا، فرعی ۲۴ فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.