• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 29124
  • 16 خرداد 1403 - 10:01
جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- جلسه شورای اداری خرداد ماه شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر، امام جمعه شهرضا در این جلسه که در فرمانداری برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای خدمت و رییس جمهور شهید، گفت: شهید آیت الله رییسی راه انقلاب را زنده کرد و ازدحام جمعیت مردم در تشییع پیکر وی به عنوان رییس جمهور، در تاریخ انقلاب بی نظیر بود.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: حضور پر شمار کشورهای خارجی در مراسم تشییع رییس جمهور نشان دهنده دیپلماسی قوی و خدمات ارزنده وی بود.

حجت الاسلام صالح گفت: در دوران خدمت شهید رییسی آنقدر جو مسمومی بر علیه وی ایجاد کرده بودند که هیچ یک از خدماتش بیان نشود در حالی که وی یک مجتهد و عالم ترین و باسوادترین رییس جمهور تاریخ انقلاب تاکنون بود.

وی اجرای طرح رتبه بندی معلمان، پرهیز از خلق پول بدون پشتوانه و فدا کردن آینده اقتصاد کشور برای جلب رضایت مقطعی مردم، حضور فعال در میدان و دیپلماسی و از بین بردن فاصله ایجاد شده بین دولت و سپاه را از خدمات ارزنده رییس جمهور شهید برشمرد.

همچنین نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس دوازدهم در این جلسه گفت: رییس جمهور شهید نشان داد که یک مدیر چقدر می تواند در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشد و همه مدیران شهرستان باید در جایگاه خود تاثیرگذار باشند.

حبیب قاسمی مردم داری و میان مردم بودن را از خصلت های ویژه رییس جمهور شهید عنوان کرد و از مدیران شهرستان خواست، خارج از وقت اداری بین مردم رفته و از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم آشنا شده و به آن ها رسیدگی کنند.

قاسمی از مدیران خواست تا با برگزاری نشست های خبری، گزارشی از عملکرد ادارات خود ارائه دهند تا مردم در جریان خدمات انجام شده قرار گیرند.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه گفت: دولت خدمت و رییس جمهور شهید نشان داد که اگر سردمداران نظام واجد شاخص های انقلاب باشند، در شرایط سخت تصمیم گیری های موثرتری خواهند داشت. عملیات وعده صادق نشان بارز مقاومت در شرایط سخت برای حفظ اقتدار کشور بود که به پیشنهاد دولت انقلابی انجام شد.

سید امیر جعفری انتخابات را دستور کار اول شهرستان دانست و از تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا به برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات ریاست جمهوری، کمک کنند.  

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.