• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
16

تست هوش؛ با نگاه کردن به این تصویر نوع نبوغ خود را تشخیص دهید

  • کد خبر : 9095
  • 09 مهر 1401 - 3:30
تست هوش؛ با نگاه کردن به این تصویر نوع نبوغ خود را تشخیص دهید
سیناخبر- رنگی که در لحظات اول در مرکز دایره می‌بینید نشان دهنده نوع نبوغ شماست.

تصاویر مربوط به خطای بصری شگفت‌انگیزند؛ خواه یک شیء، نقاشی، عکس، یا دنباله‌ای از طرح‌های فیزیکی باشد، افراد مختلف چیز‌های متفاوتی را از چنین تصاویری درک می‌کنند. در این ادراک متفاوت‏‏‏‏، خطا‌های مختلفی نقش دارند؛ توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی، تا حدی از زمینه‌های روانی تاثیر می‌گیرند و در برخی موارد می‌توانند سطح IQ شما را نیز روشن کنند.

بیایید به یکی از این تست‌های خطای بصری نگاه کنیم؛ رنگی که در مرکز دایره می‌بینید نوع نبوغ شما را مشخص می‌کند؛ کافی است به تصویری که دایره‌ای از رنگ‌های سیاه و سفید دارد نگاه کنید تا هاله‌ای رنگی را در مرکز تصویر ببینید.

به مرکز این تصویر خیره شوید؛ چه رنگی می‌بینید؟

افرادی که برای مدت طولانی به مرکز دایره خیره می‌شوند، ممکن است هاله‌ای از رنگ آبی یا قرمز را تشخیص دهند.

رنگ آبی: نبوغ ادراکی

اگر ابتدا هاله‌ای از رنگ آبی را دیدید، نبوغ ادراکی شما بالاست. شما از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۰۰ و ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنید. شما وضوح ذهنی دارید و مفاهیم زندگی را به خوبی درک می‌کنید؛ بنابراین گرفتن تصمیمات پیچیده برای شما کار سختی نیست.

شما یک هم‌تیمی خوب هستید؛ دیگران به شما تکیه می‌کنند، زیرا صادق هستید و نظرات خود را به وضوح بیان می‌کنید. شما می‌توانید یک پشتیبان عالی برای افراد نزدیک خود باشید.

رنگ قرمز – نبوغ منطقی

اگر ابتدا رنگی قرمز را حس کردید، نبوغ منطقی بالایی دارید و از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۵۰ و ۱۸۰ هرتز استفاده می‌کنید. به این معنی که شما دارای هوشی بالاتر از حد متوسط هستید ​​و شهودی عالی دارید. شما یک رهبر ذاتی هستید و به نظر می‌رسد که تأثیر زیادی بر مردم دارید.

خطا‌های بصری می‌توانند بینش جالب توجهی از نحوه عملکرد مغز ما بدهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو‌ها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که در خود پنهان کرده است آشکار کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.