• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد

  • کد خبر : 9530
  • 23 مهر 1401 - 10:25
تحرکات دشمنان علیه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: شیطنت‌های دشمن مانند غباری است که می‌آید و می‌رود، آن‌ها تصور می‌کنند با چند اتفاق به کشور خدشه‌ای وارد می‌شود اما باید بدانند ده‌ها برابر هم حرکت کنند به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام صادق کفیل در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: پیامبر وقتی وارد مدینه شدند، آغاز ایجاد جامعه اسلامی‌شان ساخت مسجد بوده است.

حجت‌الاسلام کفیل با بیان اینکه نخستین بنا برای ایجاد حاکمیت اسلامی مسجد بوده و رشد و پیشرفت حاکمیت اسلامی با مسجد است، افزود: مسجد یک جایگاه اساسی در دین است، دارالاماره حضرت علی(ع) و امام زمان(عج) مسجد است و هر چه جایگاه مسجد بهتر و دقیق‌تر باشد، کشور اسلامی بیشتر رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه در کشور جایگاه مسجد درست تعریف نشده است، گفت: مساجد تاکنون در کشور متصدی جدی نداشته‌اند و چون متصدی دولتی ندارند، اعتبارات آن از بین می‌رود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران حوزه باید این باشد که بهترین طلبه‌ها امام جماعت مساجد باشند، بیان کرد: مساجد باید پایگاه نوجوانان و جوانان باشد بنابراین جایگاه مساجد باید احیا شود.

حجت‌الاسلام کفیل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اتفاقات اخیر کشور عنوان کرد: شیطنت‌های دشمن مانند غباری است که می‌آید و می‌رود، آن‌ها تصور می‌کنند با چند اتفاق به کشور خدشه‌ای وارد می‌شود اما ده‌ها برابر هم حرکت کنند به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه جریان اتحاد کشور نباید بر هم بخورد، خاطرنشان کرد: این اغتشاشات غبارهایی است که می‌آید و می‌رود، انقلاب و ایران ما را دشمن شناخته و تمام دغدغه‌اش این است که این انقلاب در این منطقه حذف شود، انقلاب در حال رشد است و به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.