• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

بیش از یک هزار بازرسی از اصناف شهرضا انجام شد

  • کد خبر : 5782
  • 24 فروردین 1398 - 12:44
سیناخبر- رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرضا در جلسه بررسی مشکلات اصناف این شهرستان گفت: یک هزار و400 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در ماه پایانی سال 97 تاکنون انجام شد.

به گزارش سیناخبر ابراهیم سبزواری گفت: از این تعداد، ۳۴پرونده شکایت تشکیل و ۱۷۰ تخلف ثبت شده است.

سبزواری افزود: بیشترین آمار تخلف اصناف در این مدت مربوط به ارائه نکردن فاکتور، گران فروشی، درج نکردن قیمت و تداخل صنفی است.

وی شناسائي و ساماندهي واحد هاي صنفي  بدون پروانه كسب، بازرسي و كنترل اقلام پر تقاضاي مردم در حوزه كالا و خدمات اولويت دار و بازرسي از واحد هاي صنفي فروش فوق العاده و حراج را از جمله وظایف واحد بازرسي و نظارت اصناف شهرضا عنوان کرد.

رییس اتاق اصناف شهرضا تصریح کرد: در این مدت طرح تشديد بازرسي و نظارت بر واحد هاي صنفي به منظور جلوگیری و کاهش گرانفروشي،كم فروشي،تقلب،درج نکردن قيمت، صادرنکردن صورتحساب واحتكار اجراشد.

سبزواری افزود :باتوجه به رکود اقتصادی ،نمایشگاه نوروزی به منظور ارائه محصولات ارزان قیمت به مردم برپا نشد و در این راستا ۵صنف پوشاک به حراج پوشاک و۳صنف کفاش،یک صنف تولید و فروش محصولات چوبی و فلزی و یک صنف تزیینات خودرو به فروش فوق العاده پرداختند.

وی از انجام گشت های مشترک با دستگاه های مرتبط  در ایام نوروز خبرداد و تصریح کرد: نمایندگانی از ادارات صنعت،معدن وتجارت،اتاق اصناف،شبکه بهداشت ،دامپزشکی،اداره تعزیرات حکومتی و اتحادیه ها در این بازرسی ها حضورداشته و ۳۱۸ مورد بازرسی انجام و ۱۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

رییس اتاق اصناف شهرضا گفت:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اصناف مي توانند مراتب را جهت رسيدگي به شماره تلفن هاي ۱۲۴ و يا ۵۳۲۳۳۳۳۸ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.