• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
7

 بنای مجلس حمایت و کمک به دولت چهاردهم است

  • کد خبر : 29840
  • 09 مرداد 1403 - 9:38
 بنای مجلس حمایت و کمک به دولت چهاردهم است
سیناخبر - نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنای مجلس حمایت و کمک به دولت چهاردهم است، گفت: باید از آنچه که باعث ایجاد حاشیه و تنش بین دولت و مجلس می شود پرهیز شود.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبرحبیب قاسمی در مورد تعامل مجلس با دولت برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: طبیعی است که در سایه همدلی و تعامل کارها بهتر و بدون تشنج پیش می رود. شاخص های ما برای هیات دولت آینده همان شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب یعنی صداقت، متدین بودن، حسن شهرت داشتن، سلامت نفس، تجربه و کارآمدی است.

وی اظهار کرد: چنانچه دولت از افراد مدیری که ما در مملکت از این افراد کم نداریم در کابینه استفاده کند و این شاخص ها را ملاک انتخاب قرار دهد قطعا مجلس نیز به کابینه پیشنهادی رأی اعتماد می دهد. ضمن اینکه شعار رئیس جمهور محترم هم فراجناحی است. استفاده کردن از تمامی گرایش ها و قومیت ها و تعادل بخشی در این قضیه انتظاری است که ما از رئیس جمهور داریم.

قاسمی بیان کرد: اگر رئیس جمهور در معرفی کابینه به این شاخص ها توجه کند قطعا مجلس در کوتاهترین زمان ممکن  با روحیه تعاملی و با دید حمایتی و همراهی و همگامی با دولت به کابینه پیشنهادی رأی اعتماد خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: بنای مجلس حمایت و کمک به دولت چهاردهم است و قطعا باید از آنچه که باعث ایجاد حاشیه و تنش بین دولت و مجلس می شود، پرهیز شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.