• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21

با همکاری مسئولان شهرضا، طرح تفصیلی شهر در حال آماده شدن است

  • کد خبر : 4625
  • 27 فروردین 1401 - 9:15
با همکاری مسئولان شهرضا، طرح تفصیلی شهر در حال آماده شدن است
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: با همفکری و همدلی مسئولان مشکلات اصلی شهر در حال برطرف شدن است، به ویژه در رابطه با طرح تفصیلی، بسیار کار پیش رفته و در آستانه نهایی شدن است تا بسیاری از مشکلات مردم برای ساخت و ساز برطرف شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سید نعمت‌اله صالح در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شهرضا با اشاره به قانون‌گریزی انسان اظهار داشت: قانون‌گریزی جامعه را مختل می‌کند، در مقابل قوانین الهی و هر قانونی که به نفع انسان و جامعه است باید تبعیت لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام صالح با اشاره به گرامی‌داشت روز ارتش گفت: روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های منافقان و گروهک‌های وابسته انحلال ارتش بود و با بهانه‌های مختلف آن را در بین مردم ترویج می‌دادند، اما حضرت امام(ره) با پیام بسیار مهمی که صادر کردند روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری و این توطئه را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه یک جوان منحرف تکفیری در روز روشن به ۳ نفر طلبه که هیچ مسئولیتی نداشتند حمله می‌کند، ادامه داد: پیام این حادثه این است که همه باید به این نکته برسیم که آن چیزی که دشمن در باب اعتقادات از آن می‌ترسد، روحانیت شیعه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مرزداران واقعی عقیدتی مردم، روحانیون هستند که دشمن آن‌ها را هدف قرار می‌دهد، اضافه کرد: دشمن از اول انقلاب این موضوع را فهمیده و ۲ ماه بعد از پیروزی انقلاب دشمن شهید مطهری را هدف قرار می‌دهد، چون باور کرده بود فکر شهید مطهری یک فکر صحیح است.

حجت الاسلام صالح با بیان اینکه دشمن از تبلیغ دین می‌ترسد و شهادت برای روحانیت شیعه یک افتخار است، افزود: اگر دشمن می‌خواهد روحانیت را ترور شخصیتی و فیزیکی کند باید با زبان و قلم‌مان در میدان دشمن قدم برنداریم؛ در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب روحانیت کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است؛ اگر روحانیت شیعه دست اندرکار باشد، امید مردم بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: روحانیون شهرضا که هر کدام سمتی داشتند، از امتیازی استفاده نکردند؛ چه بسیار افرادی که با شعار محرومان و فقرا و مستضعفان آمدند و رأی مردم را گرفتند و از این شهر رفتند و ثروت‌های کلانی کسب کردند.

امام جمعه شهرضا با تقدیر از همفکری مسئولان شهر گفت: با این همفکری و همدلی مشکلات اصلی شهر در حال برطرف شدن است، به ویژه در رابطه با طرح تفصیلی شهر، بسیار کار پیش رفته و در آستانه نهایی شدن است تا بسیاری از مشکلات مردم برای ساخت و ساز برطرف شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.