• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
3
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا

از خبرنگاران شهرستان شهرضا تجلیل شد

  • کد خبر : 29904
  • 17 مرداد 1403 - 10:26
از خبرنگاران شهرستان شهرضا تجلیل شد
سیناخبر- در آستانه روز خبرنگار، شهردار و شورای اسلامی شهر شهرضا از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر حمید شهبازی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در کاروانسرای تاریخی امین‌آباد برگزار شد، گفت: تصور پیشرفت جوامع بدون حضور خبرنگاران و رسانه‌ها غیرممکن است و جایگاه تأثیرگذار خبرنگاران در هدایت و تأثیرگذاری بر افکار عمومی، ایجاد وفاق و همبستگی اجتماعی، پرورش شهروندانی مطالبه‌گر و جلب مشارکت مردم در گستره فعالیت‌ها به‌منظور دستیابی به توسعه پایدار و همه‌جانبه بر کسی پوشیده نیست.

شهبازی افزود: انتظار داریم خبرنگاران ضمن اینکه در بیان و انتقال مطالبات و انتظارات از شهرداری، زبان گویای مردم هستند، زمینه گفتگو و تفاهم برای حل مشکلات و مسئولیت پذیری و مشارکت موثر و فعال شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری را نیز فراهم کنند.

وی گفت: باید سواد رسانه‌ای شهروندان شهرضا را افزایش دهیم، ما شهروند واقعی یعنی شهروند مشارکت‌جو، مسئولیت پذیر و همگرا می‌خواهیم و از لحاظ اندیشه‌ای نیز باید یک جریان و تفکر نو با کمک اصحاب رسانه ایجاد شود.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه۱۰۳  سال از قدمت شهرداری شهرضا می‌گذرد، بیان داشت: در استان اصفهان ۱۱۶ شهرداری داریم که بعد از اصفهان، شهرضا دومین شهری است که دارای شهرداری بوده و قدمت شهرداری در شهرضا یک نماد و شاخص شهرنشینی و مدنیت برای مردم این شهر است.

شهبازی گفت: در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی باید تلاش بیشتری شود و باید واکاوی کرد که چه اتفاقی افتاده که شهرضا از دوران شکوفایی، امروز به دورانی رسیده که همه مطالبه مردم در آسفالت خلاصه می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.