• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

اداره کل اوقاف استان با شهرداری شهرضا همکاری نمی کند

  • کد خبر : 29927
  • 24 مرداد 1403 - 8:50
اداره کل اوقاف استان با شهرداری شهرضا همکاری نمی کند
سیناخبر- شهردار شهرضا گفت: امامزاده شاهرضا(ع) یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی استان است اما با بی‌توجهی اداره کل اوقاف به فراموشی سپرده شده و مکاتبات ما به هیچ نتیجه ای نرسیده و متاسفانه با شهرداری همکاری نمی شود.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر حمید شهبازی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری شهرضا بالغ بر هزار میلیارد تومان است، گفت: ۷۰ درصد از این بودجه اختصاص به پروژه‌های عمرانی دارد و ۳۰ درصد صرف هزینه های جاری می شود.   

شهبازی بیان داشت: بودجه ابتدایی سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان بود و پس از متمم شورای شهر به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان محقق ‌شد و امسال به هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی گفت: شهرضا دومین شهر بعد از اصفهان است که صاحب شهرداری شد و جزو ۱۰ شهر اول کشور بوده و قدمت شهرداری در آن به ۱۰۰ سال می رسد که این نشانه دهنده قدمت مدنیت و شهرنشینی در این شهر است.

شهردار شهرضا افزود: شهرضا شهر علم و ادب و فرهنگ و هنر و شهر ملی سفال و پایتخت انار ایران  است که در حوزه ایثار و شهادت نیز با داشتن سرداران بزرگی چون شهید همت حرف های زیادی برای گفتن دارد.

شهبازی بیان داشت: با توجه به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و مذهبی موجود در شهرضا، به دنبال معرفی شهرضای بین المللی و برند معتبر برای این شهر هستیم.

وی داشتن شهروندان مطالبه گر که خود را در قبال حفظ امکانات شهری مسئول بدانند لازمه پیشرفت و توسعه شهر دانست و گفت: باید از همه پتانسیل ها و سرمایه های شهر به همراه مشارکت مردم که سرمایه اجتماعی ما هستند، برای رسیدن به توسعه و پیشرفت، استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.