• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4

آغاز مرحله اول توسعه زیرساخت‌های مجموعه گردشگری بی‌بی سیدان و تنگ خشک در سمیرم

  • کد خبر : 29834
  • 09 مرداد 1403 - 9:27
آغاز مرحله اول توسعه زیرساخت‌های مجموعه گردشگری بی‌بی سیدان و تنگ خشک در سمیرم
سیناخبر- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از آغاز مرحله اول توسعه زیرساخت‌های لازم برای مجموعه عظیم گردشگری و اکو توریستی بی‌بی سیدان و تنگ خشک از توابع این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش روز سه شنبه سیناخبر سعید سلیمانیان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به گرم شدن هوا، شهرستان سمیرم و جاذبه‌های طبیعی آن‌یکی از اصلی‌ترین مقاصدی است که گردشگران برای استفاده از طبیعت زیبا و آب ‌و هوای خنک، در استان اصفهان از آن استفاده می‌کنند و در این میان منطقه بی‌بی سیدان و تنگ خشک یکی از پرمخاطب‌ترین این مناطق است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای اصلی منطقه بی‌بی سیدان و تنگ خشک، ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور دسترسی بهتر به منطقه بود که خوشبختانه با توجه به همکاری مسئولین شهرستان و بخش خصوصی در اولین مرحله، اصلاح جاده اصلی دسترسی به مجموعه گردشگری و اکو توریستی بی‌بی سیدان و تنگ خشک که طی سال‌های گذشته براثر سیل دچار آسیب شده بود در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی افزود: تعریض و زیرسازی جاده دسترسی منتهی به این مجموعه، خاک‌برداری و خاک‌ریزی و تسطیح مسیر و ایجاد پارکینگ خودروها به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و در نهایت استقرار کانکس مدیریت، کانکس نگهبانی و کانکس سرویس بهداشتی از مواردی است که در مرحله اول و در مدت‌زمان ۱ ماه اجرا خواهد شد.

سلیمانیان تصریح کرد: این عملیات اجرایی به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و با همکاری مسئولین و فعالان گردشگری و بخش خصوصی سمیرم آغازشده است و امیدوارم این‌گونه همکاری‌ها بین بخش خصوصی و دولتی همچنان ادامه داشته و شاهد توسعه روزافزون زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان هزارچشمه باشیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=29834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.