• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

۷ طرح اشتغال‌زایی و مسکن، برای مددجویان بهزیستی سمیرم افتتاح شد

  • کد خبر : 7346
  • 01 مرداد 1401 - 9:43
۷ طرح اشتغال‌زایی و مسکن، برای مددجویان بهزیستی سمیرم افتتاح شد
سیناخبر- رئیس بهزیستی سمیرم گفت: به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی کشور، پنج طرح اشتغال‌زایی مددجویان و دو واحد مسکونی مددجویی در سمیرم افتتاح شد .

به گزارش روز شنبه سیناخبر زهرا سادات داودی  اظهار داشت: به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی کشور، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۵ طرح اشتغال مددجویان و ۲ واحد مسکونی مددجویی در سمیرم افتتاح شد.

 داودی افزود: بهزیستی سمیرم از سال ۱۴۰۰ تا کنون با اعطای ۷۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه توانمندسازی، ایجاد و توسعه اشتغال مددجویان را فراهم نموده و بیش از ده میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت ساخت مسکن در اختیار جامعه هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون به مددجویان ۷۲ مورد تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال و هشت کمک هزینه مسکن اعطا شده است، تصریح کرد: همچنین به چهار خانواده ۲ معلولی، شش میلیارد ریال و به چهار خانواده تک معلولی دو میلیارد ریال (هر خانواده ۵۰۰ میلیون ریال) کمک بلاعوض اعطا شده است .

رئیس بهزیستی سمیرم درخصوص طرح ملی مسکن بیان کرد: این طرح، اقدام خوبی برای مددجویان است زیرا نیاز به هیچ آورده‌ای از طرف آن‌ها نیست و می‌توانند با ثبت‌نام و گرفتن وام، صاحب خانه شوند.

داودی با اشاره به طرح تسهیلات اشتغال ۴ درصد برای کارفرمایان عنوان کرد: در این طرح کارفرمایان در صورت اشتغال به‌کار مددجویان، به ازای هر مددجو یک میلیارد ریال وام چهار درصد دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.