• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

نمایندگان مجلس، قانون جامع برخورد با اغتشاشگران را وضع کنند

  • کد خبر : 10851
  • 05 آذر 1401 - 12:54
نمایندگان مجلس، قانون جامع برخورد با اغتشاشگران را وضع کنند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرستان شهرضا گفت: نمایندگان مجلس، قانون جامع برخورد با اغتشاشگران را وضع کنند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه  با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی بسیج بود، اظهار کرد: در زمانی که هیچ کسی فکر نمی‌کرد آینده کشور با مشکلات و موانعی مواجه ‌شود و مردم باید از این نظام دفاع کنند، امام(ره) فرمان بسیج را صادر کردند.

حجت الاسلام طالب پور با بیان اینکه کارنامه بسیار درخشانی از بسیج در ۴۳ سال گذشته در عرصه‌های مختلف به جا مانده است، افزود: هر کجا نظام و انقلاب به کمک نیاز دارد، از بسیج کمک می‌گیرند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب قلب هر کسی که برای نظام و انقلاب می‌تپد بسیجی است، اما بهتر این است که در این مدرسه عشق ثبت‌نام کند، گفت: زمانی که امام(ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند، فرمودند، مملکتی که ۴۰ میلیون جمعیت دارد باید ۲۰ میلیون نفر بسیجی داشته باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دهم آذر ماه روز مجلس عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید قانون‌گذار و ناظر به اجرای قانون باشند، مجلس باید در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشد و بیانیه صادر کند.

حجت الاسلام طالب پور با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس برای اقتصاد، فرهنگ و سیاست نقش واقعی خود را ایفا کنند، ادامه داد: مطالبه مردم از نمایندگان مجلس این است که قانون جامع در خصوص برخورد با اغتشاشگران وضع کنند، هر دهه از این حوادث داشته‌ایم و قانون جوابگو نبوده است.

وی با اشاره به دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند، اصفهان مناقب فراوانی دارد، در علم، هنر، جهاد، زنده بود، ایمان، معرفت و محبت اهل بیت اگر در کل کشور رتبه اول نباشد جزو رتبه‌های اول کشور است.

امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند، علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی پیشرفت، رونق و قدرت ایران است، حجاب و اقتصاد بهانه است؛ آن‌ها با ایران مقتدر و در حال پیشرفت مشکل دارند.

حجت الاسلام طالب پور با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک بساط این شرارت‌ها و اغتشاشات جمع خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اغتشاشات سبب شد مردم صبورتر و قوی‌تر و از این عوامل بیزارتر شوند، نتیجه این اغتشاشات را در ۱۳ آبان دیدیم، این جمعیت در طول ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.