• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

نحوه خوابیدن شما اسرار زیادی از شخصیت شما را برملا می کند

  • کد خبر : 13301
  • 10 اسفند 1401 - 9:29
نحوه خوابیدن شما اسرار زیادی از شخصیت شما را برملا می کند
سیناخبر- بر اساس مطالعه‌ای که توسط Slumber Cloud انجام شده است، حتی طرف تختی که روی آن می‌خوابید بر شخصیت شما تأثیر می‌گذارد.

باور کنید یا نه، ما یک سوم از زندگی خود را در خواب می‌گذرانیم. به همین دلیل منصفانه است که بگوییم نحوه خوابیدن هر فرد می‌تواند شخصیت او را به نحوی برملا کند. پس با ما همراه باشید تا از اسرار نهفته در شکل خوابیدن افراد پرده برداریم.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط Slumber Cloud انجام شده است، حتی طرف تختی که روی آن می‌خوابید بر شخصیت شما تأثیر می‌گذارد. لازم به ذکر است که در این مطالعه تنها شهروندان شاغل ایالات متحده شرکت کردند و در نتیجه اطلاعات جالبی نیز به دست آمد.

۱. طرف تختی که روی آن می‌خوابید در مورد شما چه می‌گوید

این مطالعه نشان می‌دهد افرادی که در سمت چپ تخت می‌خوابند نه تنها چپ مغز هستند بلکه علاقه فراوانی به موسیقی قدیمی و فیلم‌های درام دارند. برعکس، افرادی که در سمت راست تخت از خواب بیدار می‌شوند، راست مغز هستند. علاوه بر این، آن‌ها به موسیقی راک گوش می‌دهند و به فیلم‌های اکشن علاقه فراوانی دارند.

۲. به پشت خوابیدن

از نظر ویژگی شخصیتی: اگر در این حالت دستانتان پایین‌تر از بخش سر قرار دارد، شما فردی محتاط هستید و اگر بازوهایتان در این وضعیت از خوابیدن در حالت باز قرار دارند، ذهنی آرام دارید. شما نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز استاندارد‌های بالایی دارید. مردم برای مهارت‌های شنیداری شما نیز ارزش قائل هستند.

از نظر سلامت: ممکن است کمردرد داشته باشید و این وضعیت خوابیدن حتی می‌تواند آن را بدتر کند. علاوه بر این، اگر تمایل به خروپف دارید، خوابیدن به پشت ممکن است ایده خوبی نباشد. با این حال، خوابیدن به پشت مزایایی نیز دارد. این شکل خوابیدن سبب می‌شود تا گردن درد نگیرید، زیرا ستون فقرات، گردن و سر شما در وضعیت خنثی قرار دارند.

۳. خوابیدن به روی شکم

از نظر شخصیتی: شما منحصر به فرد و یک فرد پیشرو واقعی هستید. شما عزت نفس بالایی دارید، اما گاهی اوقات ممکن است کاملاً گارد خود را ببنیدید و ترجیح می‌دهید همه چیز را برای خود نگه دارید. علاوه بر این، شما دوست ندارید مورد انتقاد قرار بگیرید.

از نظر سلامت: این وضعیت خوابیدن سبب افزایش میزان چین و چروک‌های پوشت شما می‌شود. به احتمال زیاد شما نیز از گردن درد رنج می‌برید، زیرا خوابیدن روی شکم فشار زیادی به اعصاب گردن شما وارد می‌کند.

۴. خوابیدن به یک طرف

از نظر شخصیتی: اگر در وضعیت جنینی می‌خوابید (زانو‌ها به سینه نزدیک می‌شوند) فردی به ظاهر سرسخت، اما در باطن منعطف هستید. اگر تنها به پهلو میخوابید و بازو‌ها را به بدنتان نزدیک می‌کنید، فردی اجتماعی هستید.

از نظر سلامت: ممکن است شب‌ها خروپف نکنید؛ زیرا خوابیدن به پهلو مجاری تنفسی شما را باز نگه می‌دارد. با این حال، ممکن است گاهی دچار تنگی نفس شوید، به خصوص اگر مشکلات قلبی دارید.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.