• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

ملت ایران هیچگاه راضی به تجزیه کشور نمی شوند

  • کد خبر : 10091
  • 09 آبان 1401 - 9:20
ملت ایران هیچگاه راضی به تجزیه کشور نمی شوند
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: مردم ما هیچگاه راضی به تجزیه کشورشان نمی شوند و تن به این خواسته دشمن نمی دهند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سید امیر جعفری با اشاره به حوادث اخیر و تسلیت حادثه تروریستی شیراز گفت: این جنایت وحشتناک و هولناکی که در شیراز اتفاق افتاد و قلب مومنین را به درد آورد، برگ دیگری از جنایات تکفیری ها و داعشی ها را در کشور ما ورق زد، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر، و برخورد با مسببین و عاملین را خواستاریم.

جعفری با اشاره به هفته پدافند غیر عامل، گفت: پدافند غیر عامل، دفاع بدون سلاح و مجموعه ای از دفاع های غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقا پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر جنگ های سخت، نیمه سخت، نرم و ترکیبی دشمن است.

وی افزود: در ۲۰ سال گذشته تهدیدات گوناگونی در جهان پوست اندازی کرده که نوع جدیدی از جنگ هاست، پایداری ملی، پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن، تنهاراه مقابله با فتنه هاست.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر وارد عرصه جنگ های ترکیبی شده ایم، گفت:  جنگ ترکیبی، بسیار پیچیده، حساس و ظریف است که راهکار مقابله با آن،  جهاد ترکیبی است.

جعفری افزود: در جنگ های ترکیبی سخنی از حملات و  لشکر کشی های نظامی نیست، و زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، انرژی و هرچیزی که زندگی مردم  یک کشور به آن بستگی دارد مورد هجوم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی مدل مشخصی را دنبال می کند، گفت: دشمن مطابق برنامه ای تعیین شده به ترتیب شروع به جنگ دیپلماتیک، جنگ اقتصادی، جنگ اطلاعاتی، جنگ سیاسی، جنگ ادراکی -شناختی که جای دوست و دشمن را عوض می کند، جنگ تروریستی نیابتی،  جنگ  سایبری، و جنگ های نظامی را  پس از آماده سازی های لازم انجام می دهد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مردم ما هیچگاه راضی به تجزیه کشور نمی شوند، گفت:  امروزه نیازمند دفاع بدون سلاح هستیم و متخصصین کشور همیشه باید آمادگی دفاع،  در برابر حملات دشمن را داشته باشند.

جعفری  با بیان اینکه یک ملت قوی، حاکمیت منسجم و یکپارچه، در برابر دشمن کوتاه نمی آید، گفت:  امداد رسانی در حوزه تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی، تداوم کارکرد ها و زیر ساخت های کشور باید ارتقا یاید.

وی گفت: افرادی که پای دشمنان و داعش را به این کشور باز کردند، بدانند که در جنایات پیش روی این کروهک تروریستی دخیل هستند، و باید در برابر تاریخ پاسخگو باشند.

فرماندار شهرضا بیان کرد: ۱۳ آبان، بهترین موقعیت برای اعلام انزجار به جنایت هایی است که در این مدت در کشور رخ داد، و امید داریم حماسه ای دیگر در برابر چشم دشمنان رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.