• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
24

مردم شهرضا بیش از ده میلیارد ریال صدقه دادند

  • کد خبر : 2263
  • 10 اسفند 1400 - 11:39
مردم شهرضا بیش از ده میلیارد ریال صدقه دادند
سیناخبر- رییس کمیته امداد شهرستان شهرضا گفت: در نه ماهه امسال بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان وجوه صدقات توسط مردم نیکوکار و خیراندیش به صندوق های امداد واریز شده است.

عبدالرزاق میرزایی افزود: ۲۵۰۰ خانوارمعیشت بگیر زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرضا می باشند که سرانه کمک به هر خانواده از سرفصل صدقات در هر ماه بالغ بر ۵۱هزارتومان و در نه ماهه اول سال ۴۶۴هزار تومان بوده است.
میرزایی بیان داشت: کمیته امداد از لحاظ شرعی و قانونی حق ندارد وجوه صدقات را به شهرستان های همجوار و یا به استان های دیگر و یا خارج از کشور انتقال دهد و تنها نهاد حمایتی است که در آن۱۰۰درصد وجوه جمع آوری شده صدقات در سرفصل های درمان، ازدواج، تحصیل و مسکن هزینه می گردد.
وی اظهار داشت: ریالی از وجوه صندوق های صدقات صرف هزینه های جاری امداد از قبیل قبوض آب، برق، گاز، تلفن و حقوق و مزایا نمی شود و کلیه این موارد از ردیف بودجه اختصاص یافته دولتی هزینه می گردد.
رییس کمیته امداد شهرضا گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار صندوق صدقات خانگی ، اماکن و معابر در شهرستان شهرضا وجود دارد که توسط همکاران خدوم این نهاد جمع آوری می شود .
با هدف تسریع درامر پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در شهرستان انجام شده است و درتلاشیم تا پایان دی ماه تمامی مشترکین عزیز به (طرح QR پرداخت صدقه آسان) بپیوندند.
همچنین مشترکین صدقات می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان(QR) به‌آسانی صدقه خود را پرداخت کنند و برای سهولت در پرداخت و استفاده از روشهای نوین برای تمامی این مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود
در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام نمایند.
با کمال امتنان آماده پاسخگویی به سوالات شما مردم شریف شهرستان شهرضا هستیم .
آنی پرداخت صدقات # ۰۳۱۷ * ۸۸۷۷ *
شماره تلفن: ۰۳۱۵۳۲۸۱۰۹۰

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.