• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
21

فرمانده انتظامی شهرضا با بازاریان بازار سرپوشیده دیدار کرد

  • کد خبر : 7332
  • 30 تیر 1401 - 12:10
فرمانده انتظامی شهرضا با بازاریان بازار سرپوشیده دیدار کرد
سیناخبر- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرضا با بازاریان بازار سرپوشیده دیدار کرد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر در این جلسه سرهنگ سهراب قرقانی  با اشاره به سابقه خوب بازاریان و تجار شهرستان که علاوه بر امرار و معاش از راه کسب حلال همواره از تهیدستان و فقرا هم دستگیری کرده اند، بازار شهرستان شهرضا را یکی از بازار های دارای قدمت دانست که از قدیم الایام بر سر راه جنوب، مرکز و شمال کشور قرار داشته است.

سرهنگ قرقانی  با اشاره به برخی اقدامات شاخص پلیس شهرستان در ماه های اخیر از جمله دستگیری سارقان و کشف سرقت ها، مقابله با ارازل و اوباش، توقیف خودرو و موتورسیکلت های متخلف، مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و … همراهی مردم را عامل مهمی در دستیابی پلیس به این توفیقات  معرفی کرد.

وی همچنین از بازاریان خواست تا با رعایت نکات امنیتی و توصیه های هشداری پلیس، علاوه بر افزایش امنیت محل کسب خود، سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام کنند.

در ادامه تعدادی از کسبه به نمایندگی از بازاریان درخواست ها و انتظارات خود از پلیس شهرستان را مطرح کردند و فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران ایشان از پلیس های تخصصی، به سئوالات کسبه پاسخ دادند.

در پایان این جلسه مقرر شد، در جهت افزایش تعاملات، برنامه ریزی های لازم برای حضور عوامل انتظامی در بازار و بازاریان در واحد های انتظامی، انجام شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.