• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19

زمان و تعداد سوالات آزمون سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد

  • کد خبر : 5882
  • 12 خرداد 1401 - 10:02
زمان و تعداد سوالات آزمون سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد
سیناخبر- سازمان سنجش زمان و تعداد سوالات آزمون سراسری ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون عمومی تمام گروه های آزمایشی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۸ لغایت ۱۱ تیر با یک دفترچه در تمام رشته ها همراه با پاسخنامه مجزا شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی با ۷۵ دقیقه زمان و ۱۰۰ سوال همراه خواهد بود.

گروه آزمایشی علوم تجربی

تاریخ برگزاری آزمون علوم تجربی صبح جمعه ۱۰ تیر است که ۲ فترچه اختصاصی همراه با ۲ پاسخنامه مجزا شامل ریاضیات، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زمین‌شناسی با ۱۶۵ سوال و ۱۸۰ دقیقه زمان خواهند داشت؛ گفتنی است داوطلبان سهمیه بهیاری یک دفترچه اضافه با یک پاسخنامه اضافی خواهند داشت که ۳۵ سوال با ۲۰ دقت وقت دارند.

گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

تاریخ برگزاری آزمون ریاضی صبح پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ است که ۲ دفترچه آزمون اختصاصی همراه با ۲ پاسخ نامه مجزا شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی دارند و ۱۲۰ سوال همراه ۱۶۰ دقیقه زمان پاسخگویی است.

گروه آزمایشی زبان های خارجی

تاریخ برگزاری آزمون زبان سال ۱۴۰۱ صبح شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ است که یک دفترچه آزمون اختصاصی همراه با یک پاسخ نامه مجزا شامل زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی است و تعداد سوالات ۷۰ و زمان پاسخگویی ۱۰۵ دقیقه خواهد بود.

گروه آزمایشی هنر

تاریخ برگزاری کنکور هنر صبح چهارشنبه ۸ تیر است که یک دفترچه اختصاصی همراه با یک پاسخ نامه مجزا شامل درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد است که ۱۶۰ سوال همراه ۱۶۵ دقیقه زمان خواهد بود.‌

گروه آزمایشی علوم انسانی

تاریخ برگزاری کنکور انسانی صبح پنج‌شنبه ۹ تیر است که ۲ دفترچه اختصاصی با ۲ پاسخنامه مجزا شامل ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه و منطق و روانشناسی است و ۱۷۵ سوال همراه ۱۶۰ دقیقه زمان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.