• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

در نوروز امسال بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در شهرضا ثبت شد

  • کد خبر : 14636
  • 28 فروردین 1402 - 10:02
در نوروز امسال بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در شهرضا ثبت شد
سیناخبر- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرضاگفت: در نوروز امسال بیش از یک میلیون و 900 هزار تردد ورودی و خروجی در شهرضا ثبت شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر احمد امانی با بیان اینکه سفرهای نوروزی امسال از ۱۷ اسفند مصادف با نیمه شعبان آغاز شد، گفت: به دلیل اینکه شصت درصد از تصادفات در  سی کیلومتری شهرها رخ می‌دهد برای جلوگیری از این امر بعد از روستاهای مهیار و امین آباد به سمت شهرضا ایستگاه امنیت و سلامت را با همکاری دستگاه‌های شهرستان مستقر کردیم.

امانی با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۴۰ هزار تردد عبوری و ورودی و ۹۶۰ هزار تردد خروجی در شهرستان با رشد بیش از ۹ درصدی مصرف بنزین نشان دهنده افزایش سفر است، گفت: امسال۱۵ هزار نفر در مدارس، ۵ هزار نفر در اماکن بوم گردی، هتل ها و سایر ظرفیتهای شهرستان اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه سال۱۴۰۱ نسبت به سال قبل تصادفات جرحی و فوتی درون شهری کاهش ۳۶ درصدی داشته، گفت: کاهش ۵ درصدی سرقت، افزایش ۷۵ درصدی کشف سرقت، کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر، کشف و ضبط ۳۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در نوروز امسال از دستاوردهای طرح آرامش فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ستاد سفر شهرستان تلاش کرد اوقات خوبی را برای مسافران فراهم کند، گفت: برنامه های مفرحی مثل جنگ های شادی ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر از هنرمندان برجسته شهرستان، برگزاری دومین مسابقات درگ ماشین‌های کشنده در سطح کشوری، برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در محل کارخانه تاریخی نوین و مجموعه هنری سفالستان از برنامه های امسال ستاد سفر بوده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.