• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14

دانشجوی شهرضایی در جشنواره بین المللی اختراعات و تجارت انگلستان درخشید

  • کد خبر : 10305
  • 15 آبان 1401 - 8:36
دانشجوی شهرضایی در جشنواره بین المللی اختراعات و تجارت انگلستان درخشید
سیناخبر- دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در «جشنواره بین‌المللی اختراعات و تجارت انگلستان ۲۰۲۲ موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر تیمی متشکل از دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در مسابقات بین‌المللی اختراعات و تجارت لندن (IITEXPO London 2022 موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شدند.

 ایده ها از نظر نوآوری، ماهیت طرح، مقرون به صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی و فرصت‌های بازار، مورد ارزیابی و نمره دهی هیئت داوران جشنواره قرار گرفتند که مدال نقره ی این جشنواره جهانی را تیم ایرانی از آن خود کرد.

در این تیم از ایران فاطمه ایزدیان دانشجوی شهرضایی، امیرحسین پاینده، سامان کیوان‌نیا،مصطفی رفتاری و زهره صرافی‌زاده فروتن حضور داشتند.

در این دوره از رقابت، مخترعین از بیش از ۴۰ کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی، ایران و … با ارسال ۱۱۵۰ اختراع، ابتکار و نوآوری، طبق ارزیابی هیئت داوران این جشنواره قرار گرفتند و تیم مذکور از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون‌ به‌ صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و …، با طرحی در گردشگری_هوشمند و گردشگری_مجازی در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال نقره در زیر گروه علوم انسانی دیجیتال به آن تعلق گرفت.

مسابقات جهانی International Invention and Trade Expo London 2022، زیرنظر فدراسیون بین‌المللی مخترعین (IFIA) و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA) و با حمایت انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی، چین، لهستان و … در پایتخت انگلستان به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.