• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

تشکیل قرارگاه های عفاف و حجاب در همه استان ها ضروری است

  • کد خبر : 5303
  • 01 خرداد 1401 - 13:06
تشکیل قرارگاه های عفاف و حجاب در همه استان ها ضروری است
سیناخبر- مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: به منظور بهبود فضای عمومی شهرها، نهاد ها و اماکن عمومی در همه استان ها لازم است قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل گردد.

به گزرش روز یکشنبه سیناخبر مسعود مهدویانفر در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب که در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار شد گفت: مدارس و دانشگاه ها کانون اصلی پرورش نسل های آینده هستند و باید  برای برطرف کردن گره های ذهنی مربوط  به مسائل دینی آنان تلاش کرد.

مهدویانفر افزود: در  مسئله عفاف و حجاب نیازمند قوانین  جدید نیستیم بلکه نیازمند اجرا و نظارت بر قوانین هستیم، اماکن دولتی و اماکن عمومی باید در اولویت اجرای عفاف و حجاب قرار گیرند.

وی افزود: وظایف عمومی دستگاه های دولتی ترویج و نظارت بر اجرای عفاف و حجاب و شئونات اسلامی است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان  برای برطرف کردن شبهات در زمینه عفاف و حجاب گفت: دستگاه های اموزشی برای ترویج عفاف و حجاب باید شروع کننده باشند، از ظرفیت حوزه های علمیه و مساجد برای برطرف کردن شبهات دینی استفاده شود.

در این جلسه فرماندار شهرستان شهرضا گفت: حجاب و عفاف یکی از ارزش های بنیادین جامعه ماست، که در سال های اخیر مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و گاهی برخورد های غیر کارشناسانه  منجر به تشدید شدن بدحجابی شده است.

سید امیر جعفری بیان داشت:  رعایت عفاف و حجاب یک فرهنگ ریشه دار است که امید داریم قرار گاه عفاف و حجاب را به بهترین نحو اجرایی کنیم.

امام جمعه شهرستان شهرضا همچنین بیان داشت: مسئله عفاف و حجاب از ضروریات دینی ماست، اگر در جامعه ای بی حجابی و بی عفافی رواج پیدا کند سایر مسائل دینی مانند نماز هم به صورت تدریجی مورد فراموشی قرار می گیرد.

 سید نعمت الله صالح یکی از اختلافات خانوادگی و مفاسد اجتماعی را بی حجابی دانست و گفت:

مسئولین باید مروج حجاب و عفاف باشند و در این زمینه با یکدیگر همکاری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.