• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

هزار کلاس تئوری و عملی در دانشگاه آزاد دهاقان از ۱۴ فروردین برگزار شد

  • کد خبر : 4713
  • 01 اردیبهشت 1401 - 9:43
هزار کلاس تئوری و عملی در دانشگاه آزاد دهاقان از ۱۴ فروردین برگزار شد
سیناخبر- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان اعلام کرد: از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تاکنون نزدیک به یک‌هزار کلاس تئوری و عملی در این دانشگاه به صورت حضوری برگزار شده و کلاس‌ها تا پایان ترم جاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سیدحسن حجازی درباره چگونگی و کیفیت تشکیل کلاس‌های حضوری در سال جدید اظهار کرد: با شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور، دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان از واحدهایی بود که با اتکا به زیرساخت‌های خود در هفته نخست، آموزش مجازی و کلاس‌های برخط خود را آغاز کرد.

حجازی اضافه کرد: سال جدید با توجه به وضعیت مطلوب شهرستان دهاقان از نظر شیوع کرونا، یکی از واحدهای پیشرو در زمینه تشکیل کلاس‌های حضوری بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده آموزش حضوری با کیفیت مورد تأیید از ۱۴ فرروردین در تمام مقاطع شامل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد و تاکنون نزدیک به یک‌هزار کلاس تئوری و عملی برگزار شده و کلاس‌ها تا پایان ترم جاری ادامه خواهد یافت.

حجازی با اشاره به اقدامات انجام شده در سراهای دانشجویی برای میزبانی از دانشجویان بیان کرد: بلافاصله پس از اعلام حضوری شدن دانشگاه‌ها، کار نظافت، تجهیز، بررسی سیستم‌های گرمایش، سرمایش، لوله‌کشی، برق، گاز، روشنایی، کنترل و بازبینی ایرادات احتمالی خوابگاه‌ها صورت گرفت.

وی متذکر شد: با حضوری شدن دانشگاه‌ها، رعایت مسائل بهداشت فردی و محیطی، ضدعفونی‌کردن و مقابله با بیماری کرونا در قسمت‌های خوابگاه تعبیه و استفاده از آن در دست اقدام قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان تشریح کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان روزه‌دار مقیم خوابگاه، سحری و افطاری آنان از بهترین رستوران‌های سطح شهر تهیه و توزیع می‌شود و با پایان ماه مبارک رمضان، سلف سرویس دانشگاه به‌منظور ارائه خدمات به دانشجویان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.