• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

۹۰ درصد بودجه شهرداری سمیرم  محقق شد

  • کد خبر : 11530
  • 27 آذر 1401 - 11:48
۹۰ درصد بودجه شهرداری سمیرم  محقق شد
سیناخبر- شهردار سمیرم گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بر مبنای رقم ۳۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان شش ماهه نخست امسال ۹۰ درصد آن محقق شده است.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر محمدامین علیخانی از تخصیص ۱۱۰ تن قیر رایگان به شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری ۴۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با تخصیص قیر رایگان و از محل اعتبارات شهرداری آسفالت شده است.

علیخانی با اشاره به اجرای هشت پروژه عمرانی در دست اجرای شهرداری، افزود: این پروژه‌ها شامل خیابان رایی‌زاده، پارک بهرز، جاده سلامت، اورهال کارخانه آسفالت، پارک شهدای گمنام، بهسازی کانال قلعه، جاده خیابان شهید، جانمایی زمین محل دفن زباله، مسیر منتهی به مسیر آبشار و طرح جامع شهرسازی شهر سمیرم است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از ابتدای سال جاری اجرا شده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار مترمربع از پروژه جاده سلامت به دلیل طولانی بودن مسیر باقی مانده است که تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

شهردار سمیرم از اوورهال کارخانه آسفالت سمیرم خبر داد و اضافه کرد: به منظور کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی گازرسانی به کارخانه آسفالت سمیرم انجام می‌شود.

علیخانی افزود: تعیین محل دفن اصولی پسماند زباله شهر انجام شده است و در مرحله اخذ مجوز هستیم.

وی گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بر مبنای رقم ۳۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان شش ماهه نخست امسال ۹۰ درصد آن محقق شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.