• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

۸۵۰ بسته معیشتی همزمان با یلدای فاطمی بین نیازمندان دهاقان توزیع شد

  • کد خبر : 11626
  • 01 دی 1401 - 10:52
۸۵۰ بسته معیشتی همزمان با یلدای فاطمی بین نیازمندان دهاقان توزیع شد
سیناخبر- جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: رزمایش یلدای فاطمی با توزیع ۸۵٠ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان دهاقان برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر عماد بهرامی ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه و دهه بصیرت و مقاومت اظهار داشت:  به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشورمان، حاج قاسم سلیمانی،  رزمایش بزرگ یلدای فاطمی با توزیع ۸۵۰  بسته اقلام خوراکی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان برگزار شد.

بهرامی با بیان این‌که بسته‌های توزیع شده شامل ۸ قلم کالای خوراکی بود، بیان کرد: ارزش  هر کدام از بسته‌ها ۳۵٠ هزار تومان بوده است که در میان اقشار نیازمند شهرستان توزیع شد.

وی افزود:  هدف از اجرای این رزمایش که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال(یلدا) برگزار می‌شود، بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد جامعه است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی می فرمایند از دنیا سه چیز محبوب من است و آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان است.

بهرامی تصریح کرد: قرآن کریم مهم‌ترین سند برای هدایت بشر است و افراد به واسطه قرآن کریم به کمال می‌رسند و هر فردی که به این معجزه الهی متوسل شود دچار انحراف نخواهد شد.

وی اظهارداشت: حضرت زهرا (س)  نمونه کامل انسان تجسم یافته و تربیت شده قرآن هستند که می‌توان به عنوان الگو در همه ابعاد انسانی و الهی معرفی شوند، احسان و دستگیری از نیازمندان و توجه به قشر محروم از ویژگی‌های بارز رفتار اجتماعی و مردمی آن بانوی نمونه و بهشتی است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.