• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

۲ میلیارد تومان در جشن گلریزان دهاقان جمع آوری شد

  • کد خبر : 14732
  • 29 فروردین 1402 - 9:51
۲ میلیارد تومان در جشن گلریزان دهاقان جمع آوری شد
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان از کمک ۲٠ میلیارد ریالی دهاقانی‌ها برای زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: مردم این شهرستان همیشه در انجام امور خیر پیش قدم بوده‌اند.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر علی جمشیدیان در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم دهاقان در تمامی عرصه‌ها و امور خیر، اظهار داشت: مردمان این شهرستان همیشه در انجام امور خیر و گره‌گشایی از نیازمندان، پیش قدم بوده‌اند و هرجایی که نیازمند مشارکت و همدلی در امور خیر است، سنگ تمام گذاشتند.

جمشیدیان با اشاره به آیات و احادیثی پیرامون بخشش، اذعان داشت: انفاق و احسان به نیازمندان از اعمال تأکید شده در اسلام است و شرکت در این جشن معنوی مصداق بارز انفاق و هم‌نوع دوستی است.

وی با تقدیر از حضور خیران و جهادگران حوزه صنعت و کشاورزی در مشارکت در این امر خداپسندانه گفت: جشن گلریزان فرصتی برای همنوع دوستی و سبقت مسلمانان در مشارکت در امور خیر است. 

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به خاطر ناتوانی در پرداخت جزای نقدی، ناخواسته در حبس به سر می برند و امید دارند که یاری‌رسان آن‌ها باشیم. 

جمشیدیان با اشاره به طرح جمع‌آوری کمک برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند بیان کرد: در راستای کمک به امر ازدواج و حمایت از زوج‌هایی که توان مالی مناسبی ندارند؛ درصدد تهیه جهیزیه هستیم که انتظار می‌رود خیران در این امر هم به اندازه توان خود مشارکت کنند. 

وی با اشاره به تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان دهاقان و مزایای تشکیل و فعالیت این مجموعه در سطح شهرستان عنوان کرد: عضویت در این صندوق اتفاقات بسیار مثبتی را در شهرستان رقم خواهد زد و مورد حمایت دولت هم قرار خواهد گرفت و به همین جهت انتظار داریم مردم در این شرکت عضو شوند تا بتواند فعالیت‌ها و اهداف خود را دنبال کند. 

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به طرح نذر اشتغال اضافه کرد: طرحی برنامه‌ریزی شده است که هر فرد به نسبت توانایی که دارد با پرداخت ۱۵ میلیون ریال یک فرد نیازمند را در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان عضو کند تا آن فرد، سهام‌دار شرکت شود و ضمن دریافت حمایت‌های مادی، بتواند از فرصت‌های شغلی که در آینده از محل پروژه‌های شرکت فراهم می‌شود، استفاده کند.

جمشیدیان خاطر نشان کرد: دهاقانی‌ها در جشن گلریزان امسال، ۲٠ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان اهدا کردند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.