• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

۱۳۰ بیمـار خاص و صعب‌العـلاج زیر پوشش کمیته امداد دهاقان هستند

  • کد خبر : 18532
  • 16 مرداد 1402 - 9:53
۱۳۰ بیمـار خاص و صعب‌العـلاج زیر پوشش کمیته امداد دهاقان هستند
سیناخبر- رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان دهاقان با تشریح خدمات کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: تعداد ۱۳۰بیمار صعب‌العلاج با 14 گروه و نوع بیماری و ۳ بیمار خاص در کمیته امداد شناسایی و ثبت شده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر عبدالرضا میرزائی گفت:  ۲۷نفر  از بیماران صعب‌العلاج با درجه ناتوانی حاد و زمین‌گیر با پرداخت هزینه پرستاری، در منزل نگهداری می‌شوند.

میرزایی افزود: در سال ۱۴۰۱مبلغ ۹۳۴میلیون ریال از محل منابع دولتی و مردمی بابت هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج  و در سه ماهه اول امسال ۲۴۰میلیون ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه خدمات بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، اظهار کرد: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

 رئیس کمیته امداد دهاقان از پرداخت وام درمانی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت با محوریت بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۶ نفر از بیماران خاص حدود ۵میلیارد ریال تحت عنوان وام درمانی دریافت کردند.

میرزائی گفت: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن ، دستگاه اکسیژن‌ساز ، تجهیزات توانبخشی، اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.