• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

۱۲ مسجد شهرضا پذیرای معتکفان هستند

  • کد خبر : 12482
  • 09 بهمن 1401 - 12:00
۱۲ مسجد شهرضا پذیرای معتکفان هستند
سیناخبر- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا گفت: همزمان با آغاز ایام البیض با همت مسئولان و کمک‌های خیران، ۱۲ مسجد در سطح شهرستان پذیرای معتکفان خواهند بود.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حجت الاسلام والمسلمین خلیل کوهگرد گفت: اعتکاف، رویشی دوباره برای قلب های خسته و فرصتی مغتنم برای بهره بردن از ارزش های معنوی و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با مسجد است‌.

حجت الاسلام والمسلمین کوهگرد افزود: ایام اعتکاف فرصت مناسبی به منظور تبیین محوریت مساجد با حضور جوانان است که مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری و امام جماعت و هیئت امنای مساجد باید این فرصت را غنیمت شمرند و در زمینه جذب جوانان تلاش کنند.

وی ادامه داد: با استقبال ویژه مردم ولایی شهرستان و کمک های بی دریغ مردمی، این مراسم معنوی در سه بخش دانش آموزی، عمومی و مادران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: اعتکافی تحت عنوان اعتکاف مادرانه زمینه حضور بی دغدغه مادران همراه با کودک هایشان را فراهم نموده است تا کودکان نیز از سن خردسالی با معنویت این برنامه آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین کوهگرد ادامه داد: در مراسم معنوی اعتکاف امسال نیز سخنرانان برجسته حضور خواهند داشت و علاوه بر آن برنامه های آموزشی شامل، پاسخ به شبهات دینی معتکفین، مشاوره و دعا و مناجات و قرائت قرآن و دیگر برنامه ها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن تمام تلاش خود را کرده تا مردم را از فرهنگ اسلامی و شیعی خود دور کنند اما به موفقیت نرسیدند و اعتکاف به‌عنوان یک فرهنگ عمومی برای مردم شناخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کوهگرد در پایان با تقدیر و تشکر از کمک های خیرین در برگزاری این مراسم معنوی، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در مراسم اعتکاف می‌توانند برای ثبت نام تا پایان هفته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.