• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا- اصفهان دوبانده شد

  • کد خبر : 18529
  • 16 مرداد 1402 - 9:31
۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا- اصفهان دوبانده شد
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا- اصفهان تعریض و دوبانده شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر محمدحسن نادری با بیان اینکه شهرستان شهرضا حدود ۲۸۰ کیلومتر راه شامل راه‌های اصلی، روستایی و بزرگراه دارد، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی این شهرستان  در حوزه راهسازی تاکنون ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا به سمت اصفهان را تعریض و عملیات دوبانده‌سازی جاده را انجام داده است. 

نادری با بیان اینکه هزینه اعتباری آن ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، افزود: ادامه این مسیر به علت اینکه در ردیف اعتباری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیده شده به این اداره تفویض اختیار شده است. 

وی با اشاره به اینکه مطالعات فاز یک محورامامزاده شاه سیدعلی اکبر(ع) شهرضا به سمت جرقویه انجام شده است، اضافه کرد: برای این پروژه در صورت تکمیل مطالعات جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ اقدامات لازم انجام می شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا ادامه داد: در سنوات اخیر باند دوم شهرضا به سمت مبارکه و همچنین باند دوم شهرضا به سمت دهاقان انجام شده است و در حوزه راه‌های روستایی مسیر ایست بازرسی جاده شیراز به طرف جرقویه در حال بررسی است که در صورت تکمیل مطالعات، اقدامات مقتضی انجام خواهد شد. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جاده کمربندی شهرضا اصلا مناسب ماشین سنگین و نیمه سنگین نیست مسئول رو یکبار با یک ماشین سنگین یه دور ببرید ببینید چی میگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.