• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

گواهینامه تبصره ماده ۱۰ توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد دهاقان کسب شد

  • کد خبر : 15214
  • 16 اردیبهشت 1402 - 11:06
گواهینامه تبصره ماده ۱۰ توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد دهاقان کسب شد
سیناخبر- مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از کسب گواهینامه تبصره ماده ۱۰ حمایت از شرکت‌های نوپا توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر قباد بهزادی‌پور از کسب گواهینامه تبصره ماده ۱۰ حمایت از شرکت‌های نوپا توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد و اظهار کرد: سازمان‌های نوپا به‌منظور توسعه فناوری، تأسیس و فعالیت خود را آغاز می‌کنند. این سازمان‌ها، غالباً کوچک؛ اما نقشی مفید و مؤثر در کارآفرینی و دستیابی به فناوری دارند.

بهزادی پور افزود: به دلیل وجود هزینه‌های زیاد و نبودن تجربه لازم برای از بین بردن موانع، دستیابی به اهداف توسط این سازمان‌های نوپا به راحتی میسر نمی‌شود. با توجه به مشکلات موجود و ریسک بالای تأسیس این سازمان‌ها، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، جوانان مستعد و دارای زمینه‌ها و ظرفیت‌های بالا، تمایلی به ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های شخصی فناور ندارند.

وی ادامه داد: در واقع هدف اصلی تأسیس مراکز رشد از بین بردن و یا کاهش موانع و مشکلات از سر راه مؤسسات و سازمان‌های فناور نوپا است. مراکز رشد با انجام حمایت و ارائه خدمات اولیه، نقشی بی‌بدیل در شکل‌گیری، رشد و موفقیت این سازمان‌های نوپا دارند.

مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اهداف کلان مراکز رشد واحد‌های فناوری و کارآفرینی طبق آیین‌نامه تأسیس مراکز رشد واحد‌های فناوری و کارآفرینی شامل جذب و پذیرش واحد‌های فناور در راستای زمینه‌های فعالیت‌های مرکز رشد، فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای توسعه واحد‌های فناور، ارائه خدمات مورد نیاز واحد‌های فناور در راستای تبدیل ایده‌های نو به محصولات قابل تجاری‌سازی و حمایت مالی و نیز ایجاد زمینه‌های مناسب برای حمایت مالی از واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد می‌شود.

بهزادی پور اضافه کرد: ایجاد زمینه‌های لازم برای تبلیغات، بازاریابی، تجاری‌سازی محصولات فناورانه و نوآورانه و شرکت در کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها در داخل و خارج کشور، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد و فراهم آوردن شرایط و امکانات استفاده از مشاوران، کارشناسان و شرکت‌های خدماتی خارجی در چارچوب قوانین و مقررات و … از دیگر اهداف کلان مراکز رشد واحد‌های فناوری و کارآفرینی است.

در گواهینامه تبصره ماده ۱۰ حمایت از شرکت‌های نوپا توسط مرکز رشد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان آمده است: بدین‌وسیله گواهی می‌شود مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان می‌تواند طبق ماده ۱۰ آیین‌نامه حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا مصوب هیئت وزیران نسبت به دریافت کد‌های کارگاهی و کد‌های مؤدی برای شرکت‌های مورد حمایت خود از سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی اقدام کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.