• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

کم‌آبی اجازه ایجاد شهرک صنعتی جدید را به دهاقان نمی‌دهد

  • کد خبر : 7288
  • 30 تیر 1401 - 9:27
کم‌آبی اجازه ایجاد شهرک صنعتی جدید را به دهاقان نمی‌دهد
سیناخبر- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر کارگروه تسهیل استان اصفهان به شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله ایجاد شهرک صنعتی بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و شرایط سفره‌های آب زیرزمینی و زیست محیطی می‌دهند که نیاز بود در حوزه آب یک بازنگری انجام شود.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سمیه محمودی با اشاره به ایجاد شهرک خصوصی کاویان در شهرستان دهاقان اظهار داشت: ۱۶ سال پیش در شهرستان دهاقان سرمایه‌گذاری مجوزهایی را برای ایجاد این شهرک اخذ می‌کند و موفق نمی‌شود و کار رها می‌شود و حالا با گذشت این مدت ورود پیدا کرده و دوباره می‌خواهد این شهرک خصوصی را ایجاد کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر کارگروه تسهیل استان به شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و شرایط سفره‌های آب زیرزمینی و زیست محیطی می‌دهند که نیاز بود در حوزه آب یک بازنگری انجام شود، ۱۶ سال پیش شرایط آب به گونه‌ای دیگر بوده است و شرایط بهتر از امروز بوده اما بر اساس ۱۶ سال پیش مجوز صادر شده و بدون توجه به شرایط فعلی مجوز آن تمدید شد.

وی با انتقاد از اینکه بدون توجه به وضعیت روستاهای شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله صادر شد، بیان کرد: بیشتر شغل روستائیان شهرستان دهاقان دامداری و کشاورزی است و هر گونه برداشت در بالادست در پایین دست تأثیرگذار خواهد بود و شرایط اقتصادی و اجتماعی و اشتغال را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

محمودی خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن این موضوعات تمدید یکساله مجوز شهرک خصوصی کاویان را در کارگروه تسهیل مصوب کردند و از آن طرف هر گونه مخالفت با این شهرک را به دادستانی ارجاع کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.