• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

کلنگ‌زنی پروژه هزار و ۵٠٠ واحدی جهش مسکن در دهاقان

  • کد خبر : 12650
  • 16 بهمن 1401 - 9:36
کلنگ‌زنی پروژه هزار و ۵٠٠ واحدی جهش مسکن در دهاقان
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه جهش مسکن این شهرستان با ظرفیت هزار و ۵٠٠ واحد کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر علی جمشیدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امیرالمؤمنین (ع) و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در شهرستان دهاقان، به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ۱۵۸ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

جمشیدیان با بیان این‌که برنامه‌های دهه فجر باید همراه با نشاط باشد، افزود: برنامه‌هایی که تدوین شده است، با رویکرد شادی و نشاط برنامه‌ریزی شده و در سطح شهرستان ۱۴ جشن انقلاب به صورت عمومی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام‌البیض و مراسم اعتکاف بیان کرد: در مراسم اعتکاف امسال شاهد حضور ۳۱۳ دانش‌آموز از مقطع متوسطه اول و دوم خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار خواهد شد، همچنین نمایشگاهی نیز در راستای تسهیل‌گری در امر ازدواج خواهیم داشت.

جمشیدیان در ادامه تصریح کرد: تقویت روحیه امید در مردم ضروری است، از اصحاب رسانه انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود اتفاقات خوب را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر، پروژه جهش مسکن در شهرستان دهاقان با ظرفیت هزار و ۵٠٠ واحد و مزرعه خورشیدی ۳ مگاواتی کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی در دهه فجر گفت: مجتمع خدمات رفاهی، سه واحد آموزشی، پروژه‌های شهرداری دهاقان و گلشن، تحویل خودرو‌های خدمت دهیاری‌ها، سالن ورزشی روستای دزج، بوستان روستای همگین، پروژه‌های جهاد کشاورزی، جاده بین مزارع کشاورزی در شهر گلشن بخشی از پروژه‌هایی است که با حضور مسؤولان استانی در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمشیدیان با اشاره به ضرورت تکریم و ایجاد همدلی در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن‌ها بیان کرد: برای اولین بار در شهرستان دهاقان، به مدت سه شب برای کارکنان دستگاه‌های شهرستان و خانواده، جشن انقلاب به همراه برنامه‌های متنوع و نشاط‌آور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این‌که منطقه ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر در زمستان و فصل بهار است، گفت: مقرر شد هزینه‌ای از گردشگرانی که از شهرستان‌های دیگر به این منطقه مراجعه می‌کنند، دریافت شود و در ازای آن امکانات و خدماتی که نیاز است ارائه شود؛ علاوه بر دستگاه‌های مسؤول گروه‌های دیگری نیز مأموریت دارند تا مشکلات موجود را مرتفع کنند و ضمن توجه به حفظ منابع طبیعی، از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای حضور در این منطقه و ارائه خدمات استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به راه‌‌اندازی اولین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بین شهرستان‌های استان اصفهان در دهاقان، گفت: جلسات این ستاد دو هفته یک‌بار به صورت منظم برگزار می‌شود و مواردی که قابل حل در شهرستان باشد توسط مسؤول مربوطه حل و ما بقی به استان ارجاع می‌شود، این ستاد از ابتدا تا کنون نتیجه‌های مطلوبی را داشته است.

جمشیدیان همچنین بیان کرد: شهرستان دهاقان، در خصوص تعهد اشتغالی که داشته است؛ رتبه اول را در میزان تحقق این تعهدات کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.