• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

«کار برای مردم» باید اسم رمز همه دولت‌های نظام اسلامی باشد

  • کد خبر : 19574
  • 10 شهریور 1402 - 19:46
«کار برای مردم» باید اسم رمز همه دولت‌های نظام اسلامی باشد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: به فرموده رهبر انقلاب اسم رمز همه دولت‌های نظام اسلامی باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد.

به گزارش روز جمعه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پیاده‌روی‌ اربعین نشان از شکوه و عظمت آرمان حسینی در بین مردم متدین ایران اسلامی دارد‌.

حجت‌الاسلام قائمی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با رئیس جمهور افزود: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند، رجایی و باهنر با جهت‌گیری‌های الهی و انقلابی، کار برای مردم را هم باعث جلب رضای الهی می‌دانستند و این هدف اساسی بر همه فعالیت‌ها، انتصابات و کارکردهای آنان سایه‌افکن بود؛ بنابراین، اسم رمز همه دولت‌های نظام اسلامی باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت تقدیر و تمجید کردند، افزود: با وجود کارهای اساسی تحسین‌برانگیز دولت، مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه رهبر انقلاب بر کاهش تورم نامطلوب دو رقمی و ثبات بازار تأکید کردند، عنوان کرد: کاهش تورم و بهبود وضع معیشتی مردم مهم است و دولت در کنار اقدامات زیرساختی باید به این مقوله مهم توجه داشته باشد.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب فعالیت‌های دولت در بخش سیاست خارجی از جمله سیاست ارتباط با همسایگان بسیار خوب است، بیان کرد: عضویت در دو پیمان بین‌المللی نیز کار بسیار مهمی بود که نشان می‌دهد کشور در وضعی قرار دارد که مؤسسان پیمان‌های بین‌المللی راغب و گاهی مُصر به ارتباط با ایران هستند و بر اساس محاسبات خود و با توجه به واقعیات ایران، ارتباط با کشورمان را لازم می‌دانند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=19574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.