• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
27

وضعیت کرونایی شهرضا قرمز شد

  • کد خبر : 2844
  • 18 فروردین 1400 - 9:40
وضعیت کرونایی شهرضا قرمز شد
سیناخبر- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: وضعیت کرونایی شهرضا با خیزی بلند از زرد به قرمز تغییر کرد.

به گزارش سیناخبر حجت الله تنهایی صبح امروز چهار شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: عادی انگاری شرایط و سهل انگاری مردم، سفرهای نوروزی و ازدحام جمعیت خریدهای نوروزی باعث ایجاد خیز چهارم کرونا در سراسر کشور شد.

تنهایی اظهار داشت: شیب ابتلا، بستری، مراجعات سرپایی و تعداد موارد مشکوک بسیار بیشتر از موج سوم بوده و شرایط بدی پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰۰ نفر به مراکز دولتی منتخب کرونا مراجعه می کنند که با در نظر گرفتن مراجعات مراکز خصوصی و مطب ها، آمار واقعی ۲ تا ۳ برابر این تعداد است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: میانگین موارد کرونا مثبت روزانه ۱۴ نفر و میانگین موارد کرونا مثبت نسبت به تعداد تست های انجام شده بیش از ۴۶ درصد است.

تنهایی افزود: ۱۷ هزار سالمند در شهرستان زندگی می کنند که توجه ویژه ای نیاز دارند تا از تلفات بیش از حد در این بخش جلوگیری شود.

وی بیان داشت: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم از ۹۰ درصد به کمتر از ۵۰ درصد کاهش یافته و کرونای انگلیسی هم در شهر جولان می دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ هزار و ۲۴ مورد کرونا مثبت شناسایی و ۴۳۷ مرگ قطعی کرونا در شهرستان ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.