• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

وای‌فای رایگان و بسته‌های رومینگ برای زوار ایرانی در پیاده روی اربعین

  • کد خبر : 18513
  • 15 مرداد 1402 - 10:12
وای‌فای رایگان و بسته‌های رومینگ برای زوار ایرانی در پیاده روی اربعین
سیناخبر- وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات عراق قرار است در نقاطی از طول مسیر پیاده روی وای‌فای رایگان در اختیار زوار قرار دهد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  اظهار كرد: در دو هفته قبل جلسه ای را با وزیر محترم ارتباطات كشور عراق، برای ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین«ع» داشته ایم و همچنین برای ایام پیاده روی اربعین توافقاتی صورت گرفته است و جزئیات این توافقات، در آینده نزدیك اعلام خواهد شد.

او درباره ارائه بسته های رومینگ به زوار ایرانی توضیح داد: رومینگ در كشور عراق و كشور ایران خصوصی است؛ اما تلاش ما این است كه از ابزارهایی كه در اختیار وزارت ارتباطات هر دو‌ كشور است، استفاده كنیم و بتوانیم بسته های بهتری برای رومینگ از كشور عراق به كشور جمهوری اسلامی ایران تعریف كنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدامات كشور عراق در راستای تسهیل ارتباطات برای زوار ایرانی خاطرنشان كرد: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد. مجموعه ای از این اقدامات را در نظر گرفته ایم كه در آینده نزدیک به زائرین عزیز اعلام خواهیم كرد.

عیسی زارع پور در پایان یادآور شد: در كشور ایران همكاران ما تا نقاط مرزی، اقدامات بسیار گسترده ای را با استقرار سایت‌های سیار انجام داده‌اند تا بتوانیم قبل از ورود به خاک عراق در مسیرها و مرزهایی كه اعلام خواهند شد؛ مانند همیشه ارتباطات با كیفیتی را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.