• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

هیچ محدودیتی برای حضور زنان در حوزه های مختلف اجتماعی وجود ندارد+ عکس

  • کد خبر : 25623
  • 23 دی 1402 - 12:43
هیچ محدودیتی برای حضور زنان در حوزه های مختلف اجتماعی وجود ندارد+ عکس
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: هیچ محدودیتی برای حضور زنان در حوزه های مختلف اجتماعی وجود ندارد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سید امیر جعفری در این مراسم که با حضور بانوان فعال شهرستان در فرمانداری شهرضا برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه تروریستی شهدای کرمان، گفت: حادثه تروریستی کرمان بزرگترین حادثه ترویستی در تاریخ جمهوری اسلامی است که ۶۰ درصد از شهدای آن بانوان عزیز کشورمان بودند که به فیض شهادت نائل آمدند، اما دشمنان بدانند که ملت ایران انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت.

جعفری با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی به زن متفاوت از دیدگاه شرقی و غربی است، افزود: نگاه جمهوری اسلامی به زن نگاه انسانی و فارغ از جنسیت است و برای حضور زنان در جامعه هیچ محدودیتی قائل نیست.

وی افزود: زنان می توانند همپای مردان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری، علمی و فرهنگی حضور یابند و بر اساس شایستگی هایشان در بالاترین جایگاه های اجتماعی قرار گیرند.

فرماندار شهرستان شهرضا با بیان اینکه نقش زنان در ایران باستان بسیار پررنگ و موثر بوده است، گفت: در تاریخ معاصرمان هم شاهد نقش آفرینی موثر زنانی چون بی بی مریم بختیاری، پروین اعتصامی، بانو امین، بانو علویه همایونی، مرضیه دباغ، سیده زهرا حسینی  و بانوان بی شمار دیگری هستیم.

جعفری با بیان اینکه زنان باید در فعالیت های سیاسی بیش از پیش فعال باشند، گقت: جهاد تبیین در سیاست یکی دیگر از وظایف زنان است و افزایش مشارکت اجتماعی  و حضور موثرشان در انتخابات پیش رو از مواردی است که مانع از نفوذ دشمن به این مرز و بوم می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.